Ja ik zou ook via PII een vragenlijst nog doorgestuurd krijgen maar inmiddels ben ik dit met Tanja aan het doornemen tijdens de gesprekken zelf.
Ook aan mijn levensverhaal begonnen(valt soms zwaarder dan gedacht maar ja.)
Het passabel overkomen is voor mij ook nog een lastig punt, vooral het koppie werkt niet echt mee helaas.
Ik doe het dan ook in kleine stapjes steeds een stukje verder de grens verleggen..maar gaandeweg merk ik wel dat ik steeds sterker wordt en ik mij ook veel zekerder gaat voelen, hoe vaak men mij ook vaak opzettelijk loopt te meneren in winkels..
Op het moment voel ik mij zwevende tussen man en vrouw qua verschijning, gevoelsmatig is het een heel ander verhaal..
vragenlijst voor intake gesprek
-
Anon20230219
- Voornaamwoorden: zij/haar
-
Jer158
Re: vragenlijst voor intake gesprek
Dat kun je allemaal toelichten bij de intake, Jennifer. Voor mij zat er ook 4 maanden en een wereld van verschil tussen.
Waarschijnlijk krijg je (jullie) t.z.t. nog wel veel meer vragenlijsten via het online systeem Telepsy.
Waarschijnlijk krijg je (jullie) t.z.t. nog wel veel meer vragenlijsten via het online systeem Telepsy.
Hung her from the branches of a mango tree
-
Jennifer84
voor mij werkt het ook om elke keer met kleine stapjes me grens te verleggen en net zoals jouw Lisa maakt het me steeds zekerder en sterker.
Ik heb vooral nog moeite om in mijn stad zelf als vrouw naar buiten te gaan zoals naar de supermarkt of winkelstraat. Als het een andere plaats is of gewoon een wandeling in het bos hier vlakbij, dan heb ik er al bijna geen moeite meer mee.
En bedankt Jer voor je antwoord, dat heeft me toch wel wat gerust gesteld over de vragenlijst.
Ik heb vooral nog moeite om in mijn stad zelf als vrouw naar buiten te gaan zoals naar de supermarkt of winkelstraat. Als het een andere plaats is of gewoon een wandeling in het bos hier vlakbij, dan heb ik er al bijna geen moeite meer mee.
En bedankt Jer voor je antwoord, dat heeft me toch wel wat gerust gesteld over de vragenlijst.
Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn.
-
Isabelle
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Ja dat komt wel johJennifer84 schreef: 27 jul 2017, 23:47 Als ik de vragenlijst tegelijk met mijn inschrijving had gehad, dan had ik toch wel een aantal vragen anders ingevuld. Aangezien ik sinds die tijd al aardig wat stappen heb gezet en een stuk positiever ben geworden doordat ik het niet meer zo hoef te verbergen wie ik echt ben en er over kan praten met wat familie en vrienden. Ik verheug me nu juist op de dingen die eraan zitten te komen. Ik weet dat het zwaar en pittig zal zijn op bepaalde momenten maar ik heb nu alles over om te kunnen leven zoals ik echt ben.
Helaas het passabel overkomen is voor mij nog een hekelpunt om full time als vrouw te leven. Vooral mijn stem vindt ik nog lastig punt.
Mooi dat alles is gelukt though
groetjes,
Isabelle
-
Jennifer84
Isabelle schreef: 29 jul 2017, 13:57
Ja dat komt wel johOnzekerheden verdwijnen met de tijd, hoe meer je er in zit.
Mooi dat alles is gelukt though
groetjes,
Isabelle
Dat heb ik inderdaad gemerkt en gaat toch eigenlijk ook wel sneller dan ik van tevoren verwacht had.
Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn.
-
Nate_0
Eerst gaat het sneller dan je had gedacht, en daarna gaat het niet snel genoeg...
meerdere zakken met zaagsel