Haha ik zou niet kunnen wachten :p ik zou graag injecties willen, weet ook niet of ze dat dan nog voor moeten doen ofzo (lijkt me wel, voor ik het ineens in een verkeerde plek steek haha).
Lijkt me ook vreemd, want mijn tante heeft heel veel bloedtests gehad en die zei dat dat nooit langer dan een week duurde. Maarja, misschien hadden ze het druk in het lab? Ik kijk nu elke dag in de brievenbus of er al een brief ligt, haha. Wie weet duurt het nog een week voor ik die heb, maar ik kijk er zo naaruit!
En dan... bijna aan de hormonen(?)
-
Mason
Re: En dan... bijna aan de hormonen(?)
Groetjes,
Mason
Mason
-
Ender
- Transgender
Als je woensdag nog geen brief hebt, zou ik gewoon gaan bellen. t UMCG heeft nogal eens een schop onder de kont nodig.. zo kwam ik er 4 weken later pas achter dat ze de hele verwijsbrief nog niet hadden verstuurd..
-
Jer158
Bloeduitslagen duren idd normaal max. een week. Jullie endo's hebben misschien minder frequent een beluurtje? De mijne (niet UMCG) heeft die eens per week op vrijdag, dus dan moet ik de vrijdag ervoor de tests hebben gedaan. Als jullie endo's misschien maar eens in de 2 weken een beluurtje hebben zit je al snel aan 2 weken wachttijd als je pech hebt
Hung her from the branches of a mango tree
-
Mason
Oh dat zou het best eens kunnen zijn. Al vind ik dat best lang duren. Vooral als je wacht op andere dingen ( ik ga er namelijk niet vanuit dat er uit komt dat ik ineens ziek ben ofzo, maar je zult maar wel op zo'n uitslag wachten, dan zit je mooi 2 weken in spanning). Ik zal het vragen bij mijn afspraak. Wie weet was het een uitzondering, maar anders hoor ik graag waarom het zo lang duurt.Jer158 schreef: 06 aug 2017, 20:58 Bloeduitslagen duren idd normaal max. een week. Jullie endo's hebben misschien minder frequent een beluurtje? De mijne (niet UMCG) heeft die eens per week op vrijdag, dus dan moet ik de vrijdag ervoor de tests hebben gedaan. Als jullie endo's misschien maar eens in de 2 weken een beluurtje hebben zit je al snel aan 2 weken wachttijd als je pech hebt
Groetjes,
Mason
Mason
-
Mason
Haha daar ben ik ook achter gekomen. Ze zeiden: 'we bellen je over 4-5 weken.' Na 5 weken nog niks, mailde ik naar ze toe, toen belden ze me ineens de volgende dag al.Ender schreef: 06 aug 2017, 20:56 Als je woensdag nog geen brief hebt, zou ik gewoon gaan bellen. t UMCG heeft nogal eens een schop onder de kont nodig.. zo kwam ik er 4 weken later pas achter dat ze de hele verwijsbrief nog niet hadden verstuurd..
Groetjes,
Mason
Mason
-
Jer158
Je krijgt je recept mee van de endo en moet dan langs je apotheek om het op te halen en langs je huisarts om een afspraak te maken voor je eerste shot. Bij mij moest de apotheek het zelfs nog bestellen omdat ze het niet op voorraad hadden (duurt dan 1 of 2 dagen). Als je voor Sustanon gaat kan de huisarts/zuster je leren zelf te injecteren. Als je voor Nebido gaat moet je naar de huisarts blijven gaan voor je prikken.Mason schreef: 06 aug 2017, 20:50 Haha ik zou niet kunnen wachten :p ik zou graag injecties willen, weet ook niet of ze dat dan nog voor moeten doen ofzo (lijkt me wel, voor ik het ineens in een verkeerde plek steek haha).
-
Mason
Oh echt? Hm dat wordt wat! Mijn endo zit dan in Groningen, ik woon in Leeuwarden, mijn apotheek en huisarts zijn 25km verderop in Dokkum. Wordt een soort 'Mason on tour' danJer158 schreef: 06 aug 2017, 21:05Je krijgt je recept mee van de endo en moet dan langs je apotheek om het op te halen en langs je huisarts om een afspraak te maken voor je eerste shot. Bij mij moest de apotheek het zelfs nog bestellen omdat ze het niet op voorraad hadden (duurt dan 1 of 2 dagen). Als je voor Sustanon gaat kan de huisarts/zuster je leren zelf te injecteren. Als je voor Nebido gaat moet je naar de huisarts blijven gaan voor je prikken.Mason schreef: 06 aug 2017, 20:50 Haha ik zou niet kunnen wachten :p ik zou graag injecties willen, weet ook niet of ze dat dan nog voor moeten doen ofzo (lijkt me wel, voor ik het ineens in een verkeerde plek steek haha).
Groetjes,
Mason
Mason
-
Jer158
Je kan ook de apotheek in het ziekenhuis proberen. Volgens mij kun je daar gewoon binnenlopen. De kans is ook wat groter dat die het op voorraad heeft.Mason schreef: 06 aug 2017, 21:09Oh echt? Hm dat wordt wat! Mijn endo zit dan in Groningen, ik woon in Leeuwarden, mijn apotheek en huisarts zijn 25km verderop in Dokkum. Wordt een soort 'Mason on tour' danik zou sowieso dan voor Sustanon gaan, omdat ik het graag zelf in de hand heb. Dan maar even op 'les' bij de huisarts, om het vervolgens zelf te kunnen. Bedankt voor de extra info, dit had ik nog niet ergens gelezen!
-
Mason
Oh mag dat gewoon? Toen ik voor het eerst bij het UMCG kwam, vroegen ze me bij welke apotheek ik zat en dat hebben ze in de computer gezet. Dacht dat ze het daar dan speciaal voor je gingen neerleggen/maken. Maar ik heb volgens mij nog nooit medicijnen op moeten halen bij een apotheek, dus ik weet niet hoe dat allemaal werkt.Jer158 schreef: 06 aug 2017, 21:11Je kan ook de apotheek in het ziekenhuis proberen. Volgens mij kun je daar gewoon binnenlopen. De kans is ook wat groter dat die het op voorraad heeft.Mason schreef: 06 aug 2017, 21:09Oh echt? Hm dat wordt wat! Mijn endo zit dan in Groningen, ik woon in Leeuwarden, mijn apotheek en huisarts zijn 25km verderop in Dokkum. Wordt een soort 'Mason on tour' danik zou sowieso dan voor Sustanon gaan, omdat ik het graag zelf in de hand heb. Dan maar even op 'les' bij de huisarts, om het vervolgens zelf te kunnen. Bedankt voor de extra info, dit had ik nog niet ergens gelezen!
Groetjes,
Mason
Mason
-
Jer158
Je hebt wel een erg hoge dunk op van de service.Mason schreef: 06 aug 2017, 21:16Oh mag dat gewoon? Toen ik voor het eerst bij het UMCG kwam, vroegen ze me bij welke apotheek ik zat en dat hebben ze in de computer gezet. Dacht dat ze het daar dan speciaal voor je gingen neerleggen/maken. Maar ik heb volgens mij nog nooit medicijnen op moeten halen bij een apotheek, dus ik weet niet hoe dat allemaal werkt.