waar kijk je nu naar

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: waar kijk je nu naar

Bericht door Anon20180311 »

Naar " Bruno ( Alex D. Linz)" Full Movie ( PG-13) op Youtube ( gratis)

Prachtige film :hbeat: :wship: :hug2: :hbeat: ( jongen in een power jurk :hbeat: ).

Grtz. Nick :hug2:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

Re: waar kijk je nu naar

Bericht door Venusss »







Dit vond ik wel grappige, meer videos kun je hier vinden...
https://www.youtube.com/user/KniggeOffiziell/videos
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: waar kijk je nu naar

Bericht door Anon20180311 »

Buiten naar de sterren, voor zo ver die te zien zijn ( veel bewolking, maar zalig 8-) ).

Grtz Nick :D
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: waar kijk je nu naar

Bericht door Anon20230219 »

Dexter laatste seizoen..
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

Re: waar kijk je nu naar

Bericht door Venusss »

die dame uit venture bros heet Dr. Girlfriend en zoals je hoort heeft ze een hele diepe zware stem. Ik vind het contrast zo mooi dat het compleet is voor het karakter
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: waar kijk je nu naar

Bericht door Anon20180311 »

Momenteel naar: Rose red, brrrrr
Zie meer door mijn raam, dan naar mijn tv :shhh: , maar kan het toch niet laten.

Grtz Nick ;) ( Mosselen waren lekker).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Charissa
Berichten: 170
Lid geworden op: 11 mei 2012, 21:07
Gender: Onzeker

Re: waar kijk je nu naar

Bericht door Charissa »

het is een tijdje zeer stil geweest van mijn kant uit maar voor Nick en Daniela hier weer een filmpje om van te genieten
https://vimeo.com/230306236

en het is op het moment een drukke tijd met vuurwerk festivals dus meer video's zullen spoedig volgen

EDIT: de video in de link is van DragonFireworks of the Philleppines geschoten in frankrijk op het festival FESTIVAL D'ART PYROTECHNIQUE DE CANNES
in Cannes
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: waar kijk je nu naar

Bericht door Nate_0 »

Daniéla heeft er van genoten :)
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: waar kijk je nu naar

Bericht door Anon20180311 »

Charissa schreef: 21 aug 2017, 01:36 het is een tijdje zeer stil geweest van mijn kant uit maar voor Nick en Daniela hier weer een filmpje om van te genieten
https://vimeo.com/230306236

en het is op het moment een drukke tijd met vuurwerk festivals dus meer video's zullen spoedig volgen

EDIT: de video in de link is van DragonFireworks of the Philleppines geschoten in frankrijk op het festival FESTIVAL D'ART PYROTECHNIQUE DE CANNES
in Cannes
Thx Charissa,

Wilde er al om vragen, maar dacht ze geeft wel andere dingen aan haar hoofd. Bedankt meid :hug2:

Grtz Nick :D ( mooi, met die weerspiegeling in het water).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Charissa
Berichten: 170
Lid geworden op: 11 mei 2012, 21:07
Gender: Onzeker

Re: waar kijk je nu naar

Bericht door Charissa »

hier een filmpje van de Internationale vuurwerk festival knokke-heist de eerste van de 4 shows geschoten door Rozzi Fireworks (USA)

https://www.youtube.com/watch?v=WyGY_ot ... e=youtu.be

zo als ik al zij er is op het moment veel gaande scheveningen hebben we net gehad Knokke-heist, Hannover , Cannes (is al geweest) maar er is dus veel beeld matriaal om van te smullen
Plaats reactie