peritoneum vaginaplastiek

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
NaomiClareNL

peritoneum vaginaplastiek

Bericht door NaomiClareNL »

Het peritoneum oftewel het buikvlies kan blijkbaar ook voor vaginaplastiek gebruikt worden. Een nieuwe vorm van vaginaplastiek die hopelijk een welkome aanvulling op de bestaande methoden zal zijn. Echter, eerst moeten we maar eens zien hoe dat gaat op de (middel)langere termijn.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: peritoneum vaginaplastiek

Bericht door Anon20230219 »

Tja de resultaten lijken er goed van te zijn.
Maar hoe snel zal dat in Europa of Nederland gedaan gaan worden?
Nisha

Bericht door Nisha »

Ik vraag me ook wel af ja, hoe lang het zou duren voordat het uberhaupt in Europa gedaan kan worden.
No flame burns forever, No glory lasts.
Under siege by the night, And so the day falls defeated.
Deepdive

Bericht door Deepdive »

Er zijn wel echt veel opties voor de vagina volgens mij. Voor de penis ken ik alleen de standaard variant. xD
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Wat is de standaard variant voor een falloplastiek volgens jou, dan? Want ook daarvoor bestaan meerdere methodes, waarvan één voorbehouden aan een kleine groep transgender mannen.

Het zou in ieder geval tof voor transvrouwen zijn als dit een goede methode is. Kun je goed zonder je buikvlies, of wordt er een deel van gebruikt en de rest gehecht /opgerekt?
meerdere zakken met zaagsel
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Anon20230219 »

Tja het zou voor mij de angst van het gebruik van de darm voor meer diepte meteen wegnemen.
Juist bij deze ingreep is de kans op complicaties vaak groter.
Al zijn er ook in Nederland alternatieve voor om op een andere manier diepte te verkrijgen.
Ik wil hier nog eens met een chirurg om de tafel gaan zitten wat de mogelijkheden zoal kunnen zijn.
Maar deze techniek nogmaals stemt heel erg hoopvol voor de toekomstige generatie..
Deepdive

Bericht door Deepdive »

Nate_0 schreef: 12 sep 2017, 00:10 Wat is de standaard variant voor een falloplastiek volgens jou, dan? Want ook daarvoor bestaan meerdere methodes, waarvan één voorbehouden aan een kleine groep transgender mannen.

Het zou in ieder geval tof voor transvrouwen zijn als dit een goede methode is. Kun je goed zonder je buikvlies, of wordt er een deel van gebruikt en de rest gehecht /opgerekt?
Bedoelde gewoon het gebruik van de vagina voor de penis. Terwijl er voort de vagina de penis, darm of buikvlies gebruikt kunnen worden.

In het geval van iemand zoals ik, iemand die zijn penis verliest is het herstel van de penis niet te doen en zou er voor een vagina een andere methode gebruikt moeten worden. Als die überhaupt haalbaar zijn.
Nisss

Bericht door Nisss »

Ik wil dit zeker wel.. Bekijk de video op deze website hier eens (http://www.beverlyhillsurogyn.com/vagin ... -neovagina) de arts zegt dat je niet hoeft te dilateren Afbeelding. ff overleggen met de vumc

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Het gebruik van de vagina voor de penis? Dat is iets waar ik nog nooit van gehoord heb. Bij een falloplastiek wordt donorhuid van je arm of been of buik gehaald om de fallus te creëren, al dan niet met plasbuis...

En je hebt zeer zeker opties tot het vormen van een vagina zonder penis, zoals deze post beaamt.
meerdere zakken met zaagsel
Deepdive

Bericht door Deepdive »

Nate_0 schreef: 12 sep 2017, 08:03 Het gebruik van de vagina voor de penis? Dat is iets waar ik nog nooit van gehoord heb. Bij een falloplastiek wordt donorhuid van je arm of been of buik gehaald om de fallus te creëren, al dan niet met plasbuis...

En je hebt zeer zeker opties tot het vormen van een vagina zonder penis, zoals deze post beaamt.
Ik ben geen expert maar volgens mij gebruiken ze de zenuwen en wordt er soms gebruik gemaakt van een opgezwollen vagina. In het geval dat je geen geslachtsdeel meer hebt is het een stuk lastiger. Daarom eindigen veel mannen in mijn situatie ook met een stoma ipv een werkend geslachtsdeel. daarom dacht ik ook dat een vagina een belangrijke rol speelt, want anders zouden mannen zoals ik vaker hun penis moeten terugkrijgen. Al moet het nog blijken wat bij het geval zal zijn, alleen zijn de vooruitzichten niet goed.

Ja en om die reden ben ik ook nieuwsgierig naar de mogelijkheden om een vagina te krijgen zonder het gebruik van de penis. Al vraag ik mij wel af hoe erg hij nog werkt zonder de zenuwen van de penis(niet genoeg kennis over). Dan kan ik deze situatie omtoveren naar een manier om mijn transgender gevoelens te helpen. i.p.v. iets met alleen maar nadelen. Ik moet zo naar het ziekenhuis, dus misschien ontdek il dan meer.