machtiging epilatie verlopen, en ..genitaal

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
marianne

machtiging epilatie verlopen, en ..genitaal

Bericht door marianne »

ik kwam er gisteren achter dat mijn machtiging waarmee de zorgverzekeraar de gelaats eplilatie vergoed 20 september afloopt.
door mijn voorzichtige start van het hele proces ben ik later begonnen, door de zomer kon ik niet laseren en a.s. maandag heb ik mijn 4de afspraak.
Voor volgende afspraken moet ik opnieuw een machtiging aanvragen, en dat moet met keuring, en foto's van baard van drie dagen, sjonge had ik daar eerder aan gedacht , ik was vorige week bij het VU bij de verpleegkundige.
het zwart is weg uit mijn gezicht, ( ik had al een stuk of 8 laserbehandelingen gehad voor mijn groen licht) maar nu de tweede helft, het grijs, daar moet ik nog aan beginnen.

Nou heb ik in ieder geval nog een bel afspraak, misschien lukt het met alleen een foto, en hoef ik niet alweer naar amsterdam, was er pas drie keer afgelopen 1,5 maand.

ik hoop dat voor het genitaal gebeuren andere tijden gelden, daar heeft de zorgverzekeraar niks mee te maken, want die behandeling krijg ik maandag voor het eerst, spannend, de eerste ingreep beneden.
Emla creme gekregen, getest op mijn hand, voelde amper verschil, niet na 10 minuten, niet na een uur. owee.
Marian
<body>
<!-- no body is perfect -->
</body>
Nienke

Re: machtiging epilatie verlopen, en ..genitaal

Bericht door Nienke »

Emla werkt optimaal na een uurtje, ik heb mijn eerste behandeling daarin gehad en was zelfs met Emla Creme bijna niet te doen, was 10x zo erg als mijn gezicht terwijl ik doorgaans hoor dat de bovenlip erger is...... wat's wrong with me... vraag ik mij dan af...
Succes...
AnnaNannette

Bericht door AnnaNannette »

Vergeet niet de emla crème af te dekken met huishoudfolie
marianne

Bericht door marianne »

ja, ik weet het, mooi gedoe daar beneden,
<body>
<!-- no body is perfect -->
</body>
Nisss

Bericht door Nisss »

Ik ben Turks en ik heb nu 4 x een behandeling onderin gehad zonder emla. Pijnlijk maar kon het wel volhouden voor paar flitsen. Rustig ademen werkt bij mij het beste.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk