Ik krijg bij de Friesland iedere keer een budget van 2000 euro en mijn behandelaar bepaald wat voor behandeling er nodig is en die betaal ik dan uit dat potje, zodra het op is vraagt de behandelaar een nieuw budget aan bij de Friesland.
Voor een laser behandeling betalen wij 100 euro en voor elektrische epilatie 20 euro per kwartier, ik schrik van de bedragen die ik af en toe bij andere lees wat ze moeten betalen.
Zorgverzekering en elektrische epilatie gezicht
-
Eveliene
-
doll89
Re: Zorgverzekering en elektrische epilatie gezicht
laser behandeling 100 euro? is dat niet heel goedkoop?
-
Dieuwertje
Aanvulling. Ik heb binnen een dag weer een reactie van het VUmc en krijg nu wel de machtiging.

Dat heb ik ook wel eens voorgesteld voor dat soort situaties.Misschien moet ik een burka kopen
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Het is nog steeds 100 euro... aan de andere kant is de apparatuur erg duur, evenals een fatsoenlijke opleiding. 100 euro voor de tijd is redelijk riant, maar de afschrijving op apparatuur, huur praktijkruimte, enzovoorts, dat is ook niet misselijk. Het is aan de goedkope kant.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Eveliene
De goedkoopste die ik tot nog toe gevonden heb, het nadeel voor ons is dan wel weer dat we een uur moeten reizen van Almere naar Heerhugowaard maar daar maken we dan gelijk een dagje shoppen van.doll89 schreef:laser behandeling 100 euro? is dat niet heel goedkoop?
-
andreagen
Hoi Nienke, ik ben bij de VGZ, kreeg eerst budget van 1800 euro, 4 keer gelaserd en toen elektrische epilatie, na 10 keer (laseren + elektrisch epileren) wilden ze niet meer vergoeden, protest aangetekend, toen mocht het wel. Toen de 1800 euro bijna op waren, nieuwe machtiging bij Vu aangevraagd, omdat het geld nog net niet op was, hebben ze de nieuwe machtiging gebruikt voor verlenging van de oude zonder nieuw budget. Nu moet ik voor een nieuwe machtiging, een offerte laten maken door de huidtherapeut en een foto opsturen van de baardgroei na een aantal dagen. Overigens bij het declareren ging het in eerste instantie telkens mis, ondanks dat we het nummer van de machtiging vermeldden. Het gaat heel moeilijk bij het VGZ.
-
marianne
Bij menzis het zelfde , iedere declaratie achteraan bellen, ondanks vermelding machtiging.andreagen schreef: 06 okt 2017, 18:08 Hoi Nienke, ik ben bij de VGZ, kreeg eerst budget van 1800 euro, 4 keer gelaserd en toen elektrische epilatie, na 10 keer (laseren + elektrisch epileren) wilden ze niet meer vergoeden, protest aangetekend, toen mocht het wel. Toen de 1800 euro bijna op waren, nieuwe machtiging bij Vu aangevraagd, omdat het geld nog net niet op was, hebben ze de nieuwe machtiging gebruikt voor verlenging van de oude zonder nieuw budget. Nu moet ik voor een nieuwe machtiging, een offerte laten maken door de huidtherapeut en een foto opsturen van de baardgroei na een aantal dagen. Overigens bij het declareren ging het in eerste instantie telkens mis, ondanks dat we het nummer van de machtiging vermeldden. Het gaat heel moeilijk bij het VGZ.
De aanvraag voor mijn tweede machtiging loopt nog, afwachten, die liep vorige maand af, had het net op tijd in de gaten.
<body>
<!-- no body is perfect -->
</body>
</body>
-
marianne
krijg net een brief van Menzis in de bus, sta een beetje verrast te kijken als ik het lees.
De aanvraag van het VU aan Menzis voor een tweede machtiging is direct goedgekeurd, zonder mijn gezicht te laten beoordelen.
Zonder extra bezoek aan Amsterdam.
Misschien heeft het geholpen dat ik vorige week uitgebreid mijn situatie heb uitgelegd, geen idee.
10 behandelingen, over twee maanden weer hetzelfde probleem.
Ik ga het er toch nog een keer over hebben, of een brief schrijven met mijn situatie, om een soepeler regeling.
Marian
De aanvraag van het VU aan Menzis voor een tweede machtiging is direct goedgekeurd, zonder mijn gezicht te laten beoordelen.
Zonder extra bezoek aan Amsterdam.
Misschien heeft het geholpen dat ik vorige week uitgebreid mijn situatie heb uitgelegd, geen idee.
10 behandelingen, over twee maanden weer hetzelfde probleem.
Ik ga het er toch nog een keer over hebben, of een brief schrijven met mijn situatie, om een soepeler regeling.
Marian
<body>
</body>
</body>