Ik ben onlangs pas lid geworden, dus mocht deze topic al bestaan dan hoor ik het graag!
Ik ben nog niet in transitie. Ik sta nog ver pre-op en zelfs pre-hrt. Echter heb ik een paar brandende vragen en vraag ik naar ervaringen!
Mijn lengte is behoorlijk aanwezig, een steigerende 1,90 en met schoenen (normale platte zool, zo'n dikke 1.92). Daarbij is dus alles lang bij mij, lange armen, lange benen, lang bovenlichaam en grote voeten. Dit is opzich, in mijn mannelijke rol, geen probleem omdat alles wel mooi in verhouding is.
Echter ben ik bijna zover om naar VU te gaan voor consulten en dergelijke, alleen stoot mij het erg tegen mijn bost aan dat ik zo lang ben.
Ik vraag dan ook naar eerlijke ervaringen. Zijn er mensen die ook deze lengte hebben die meemaken dat ze aangekeken worden of dat er gestaard wordt? Ik snap het hele verhaal er omheen dat ik het moet accepteren, en dat ga ik uit eindelijk ook doen. Maar ik wil ook graag weten wat ik kan verwachten en waar ik me op voor moet bereiden. Daarnaast heeft mijn lengte wel 1 beperking... dat is kleding. Het is natuurlijk voor cis-vrouwen erg moeilijk om kleding te vinden wanneer zij 1.90 zijn. Waar halen jullie dit? En, schoenen? maat 45 (!!) , natuurlijk wil ik uit eindelijk mijn lengte accepteren maar ok gewoon leuke nette pumps kunnen dragen... waar halen jullie deze?
Dit is 1 onderwerp die ik voor mezelf graag aan bod wil brengen omdat dit mij erg dwars zit.
Ik hoor graag naar ervaringen en adviezen