Nieuwe chat! Zie dit topic.

Huisdiertjes?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Huisdiertjes?

Bericht door wiggeltje »

Ik heb altijd konijntjes gehad. Ik ben heel lief met mijn eigen huisdieren en de huisdieren van degene die ik liefheb. Ik heb ook wel eens gehuild wanneer er een huisdier doodging. Laatst was ik in Nijmegen en toen ging er een politiepaard dood. Ik was erbij toen dat gebeurde met mijn patriottische wandelgroepje. Eerst vond ik het niet erg, maar toen ik later op beelden die vrouw zag huilen vond ik het wel zielig :( Ik moest ook gewoon denken aan een vriendin van mij die zoveel van haar katje hield en zij is heel lief.
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Hrafn »

Nick schreef: 29 nov 2017, 21:15 Happy, is er jammer genoeg niet meer ( Morgen begraaf ik , haar in mijn tuin). Happy, mijn kleine :hbeat: meid : Rust zacht :hbeat: :( :hbeat: :hug2: :hbeat:

Grtz Nick ( Ps. Thx Lucas en Freedom).
Heel veel sterkte met het gemis van Happy.
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Benjamin »

wiggeltje schreef: 30 nov 2017, 15:23 Laatst was ik in Nijmegen en toen ging er een politiepaard dood.
Wat verschrikkelijk! Gebeurde er iets of viel het dier gewoon dood neer? Ik ben een groot paardenliefhebber en zit nu een traan weg te pinken. Altijd als ik in een winkelstraat loop met koopavond en er is politie te paard, ga ik vragen of ik het paard mag aaien (wat altijd mag). De vriendin waar ik vaak mee ga winkelen schaamt zich dan kapot. :mrgreen:
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Huisdiertjes?

Bericht door wiggeltje »

Dominic schreef: 30 nov 2017, 17:15Wat verschrikkelijk! Gebeurde er iets of viel het dier gewoon dood neer?
:( het spijt me voor je.

Het paard was geschrokken, was te oud, maar het was niemands schuld. Er gebeurde veel, er was herrie van verschillende kanten. De sfeer was grimmig, er was chaos aanwezig. Het paard raakte ervan in paniek en wilde vluchten. De bereider vloog van het paard. Het rende eerst tegen een puntige kant, zoals ik las, van een ME bus aan en toen het weer opstond rende het paard weer, waarbij deze aan een afgrond ongelukkig terecht kwam tussen een muur en wat ijzerwerk. Het paard moest worden afgemaakt.

De agente was diep bedroeft.

@Nick
Ik wens jou ook veel sterkte met happy
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Anon20190501 »

Dominic schreef: 30 nov 2017, 17:15 Ik ben een groot paardenliefhebber en zit nu een traan weg te pinken. Altijd als ik in een winkelstraat loop met koopavond en er is politie te paard, ga ik vragen of ik het paard mag aaien (wat altijd mag). De vriendin waar ik vaak mee ga winkelen schaamt zich dan kapot. :mrgreen:
Als kind ben ik ooit eens gebeten door een paard. Ongeprovoceerd dan nog.
Sindsdien ben ik héél erg voorzichtig met levende paarden.

Ik ben wel een groot liefhebster geworden van paardenbiefstuk.
Liefst met frietjes en een grote portie salade.
Bij voorkeur hier: https://www.restodekuiper.com/specialit ... rdensteak/

Het zal ze verd.... leren, mij zomaar bijten! :twisted: :twisted: :twisted:
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Eva »

Nou nou, Sigrid, je gaat wel off topic hoor. Verder raad ik je het restaurant van Piet de Leeuw in Amsterdam aan. Superieure paardenbiefstuk!

Nu snel weer on topic, hihi
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Benjamin »

Sigrid schreef: 30 nov 2017, 18:36
Dominic schreef: 30 nov 2017, 17:15 Ik ben een groot paardenliefhebber en zit nu een traan weg te pinken. Altijd als ik in een winkelstraat loop met koopavond en er is politie te paard, ga ik vragen of ik het paard mag aaien (wat altijd mag). De vriendin waar ik vaak mee ga winkelen schaamt zich dan kapot. :mrgreen:
Als kind ben ik ooit eens gebeten door een paard. Ongeprovoceerd dan nog.
Sindsdien ben ik héél erg voorzichtig met levende paarden.
Dat bijten, dat hoor je vaker. Het kan spelen zijn geweest, of territoriumgedrag. Ik begrijp de voorzichtigheid wel. Paarden zijn wonderlijk. Ik ben zelf ooit heel lelijk van een paard gevallen (hij bokte; het moet een fraai gezicht geweest zijn want ik ging head first eraf) en sindsdien heb ik niet meer gereden. Ik vind ze nog wel lief en mooi maar blijf op de grond.
Ik ben wel een groot liefhebster geworden van paardenbiefstuk.
Liefst met frietjes en een grote portie salade.
Bij voorkeur hier: https://www.restodekuiper.com/specialit ... rdensteak/

Het zal ze verd.... leren, mij zomaar bijten! :twisted: :twisted: :twisted:
:mrgreen:
Ik eet ook paard, geen probleem. Wel raar want ik zou nooit hond of kat kunnen eten denk ik.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Huisdiertjes?

Bericht door wiggeltje »

ik kan alles wel eten zolang eetbaar :P

Onze laatste huisdiertje was een grasparkietje. Die was heel grappig. En het grappige was dat die dacht..... :| dat ik dus haar mannetje was :fpalm: Het beestje at uit mijn mond, wat ik leuk vond. Toen er een keertje iets was met het beestje stelde de dierenarts mij allerlei vragen. Ik vertelde de arts dat ik het vogeltje vaak op de buik kusjes gaf, omdat ik het schattig vond. Bleek het vogelbuikje een erogene zone te zijn. :whistle:

Het vogeltje beet me vaak in mijn tong omdat ik plaagde, ze kunnen toch niet zo hard bijten, misschien een wondje. Als ik te dichtbij kwam met mijn gezicht viel het mij aan of wilde het uit mijn mond eten. Soms dook dat beestje bijna geheel mijn mond naar binnen, gek beest. De dierenarts vertelde mij het vogeltje minder aandacht te geven.

Feit was namelijk dat het vogeltje gestorven was van onbevruchte eitjes.

Goh, ik zou nu toch zo'n trek hebben in paardenbiefstuk! :mrgreen:
Mir
Berichten: 68
Lid geworden op: 24 nov 2017, 15:17
Gender: Geen

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Mir »

Mijn lieve Nina :) (en een kubus die je nooit in je rug zou steken)
http://i61.photobucket.com/albums/h66/K ... f9evw5.jpg

http://i61.photobucket.com/albums/h66/K ... mdqhns.jpg

Vreemde vogel.
http://i61.photobucket.com/albums/h66/K ... dqdmol.jpg

geen 3rd party hosting via photobucket :( dus gewoon links.
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Ender »

vetttt jij hebt een companion cube :D

lieve kat ook :)

(btw je mag hier afbeeldingen plaatsen tot 800px breed, kennelijk zijn je foto's te groot. dan kan je ze tonen hier)