Mijn eerste bestelling

Make-up, kleding, en zo voort
Lila_Libel_Kikker

Re: Mijn eerste bestelling

Bericht door Lila_Libel_Kikker »

Ik ken een transvrouw die vaak beha´s koopt via de website van Bonprix. Die hebben ook wat grotere maten qua omvang en heel betaalbaar.
Rood_Rots_Weide

Bericht door Rood_Rots_Weide »

Lila_Libel_Kikker schreef: 30 nov 2017, 13:00 Ik ken een transvrouw die vaak beha´s koopt via de website van Bonprix. Die hebben ook wat grotere maten qua omvang en heel betaalbaar.
2nd that. Comfortabel en betaalbaar.
Roze_Krab_Moeras
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Roze_Krab_Moeras »

Lila_Libel_Kikker schreef: 30 nov 2017, 13:00 Ik ken een transvrouw die vaak beha´s koopt via de website van Bonprix. Die hebben ook wat grotere maten qua omvang en heel betaalbaar.
Toch nog maar eens geprobeerd bij Bonprix. Een push-up blijkt geen push-up te zijn, cupmaat B blijkt tussen C en D in te zitten. A is in grotere omvangsmaat niet beschikbaar.
Dit was de laatste keer voor mij. Exit Bonprix.
Rood_Rots_Weide

Bericht door Rood_Rots_Weide »

Roze_Krab_Moeras schreef: 05 dec 2017, 19:16 . A is in grotere omvangsmaat niet beschikbaar.
https://www.bonprix.se/kategori/underkl ... ade-kupor/

Enkele voorbeeldjes.
Niet in NL assortiment?
Roze_Krab_Moeras
Beheerder

Nou, ik begon met zoeken naar push-up. Vervolgens naar omvang 95 en dan cup B. Ik besefte dat de omvang invloed heeft op de cup, maar kon niet vermoeden dat dit in de praktijk bijna een D zou worden. Een A zou achteraf beter zijn geweest maar die werd voor dat model niet aangeboden.
Het is niet de eerste keer dat Bonprix me teleurstelt. Wel de laatste.
Tenger_Dolfijn_Rivier

Bericht door Tenger_Dolfijn_Rivier »

Bh's altijd passen zo niet blijft het een gok!
Fier_Reiger_Zeehond

Bericht door Fier_Reiger_Zeehond »

Roze_Krab_Moeras schreef: 05 dec 2017, 19:41 Nou, ik begon met zoeken naar push-up. Vervolgens naar omvang 95 en dan cup B. Ik besefte dat de omvang invloed heeft op de cup, maar kon niet vermoeden dat dit in de praktijk bijna een D zou worden. Een A zou achteraf beter zijn geweest maar die werd voor dat model niet aangeboden.
Het is niet de eerste keer dat Bonprix me teleurstelt. Wel de laatste.
Wat bedoel je, Eva? Dat je op een D zit met de push-up BH aan, of dat het te vullen volume van de cup zelf "bijna een D" lijkt?
Roze_Krab_Moeras
Beheerder

Nee, ik bedoel dat ik hoopte een B te ontvangen, zoals besteld. Ik heb niet zoveel, om eerlijk te zijn. De beoogde cup B blijkt dan bijna een D te zijn met als kennelijke reden dat als je een groter borstomvang hebt je ook een grotere cup B hebt. Klinkt dat onlogisch? Nou, ik begrijp er in elk geval geen snars meer van.
Fier_Reiger_Zeehond

Bericht door Fier_Reiger_Zeehond »

To be fair... Dat is precies hoe BH maten werken :') Waar het systeem vandaan komt weet ik niet, maar het álle BH merken werken zo, niet alleen die van Bon Prix...

Voor meer informatie verwijs ik je naar Wikipedia: https://nl.wikipedia.org/wiki/Behamaat

(En ja, dit is precies de reden dat ik op de vorige pagina aangaf dat veel vrouwen de verkeerde BH maat dragen.)
Laatst gewijzigd door Fier_Reiger_Zeehond op 05 dec 2017, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Trots_Buizerd_Ree

Bericht door Trots_Buizerd_Ree »

Hai Eva dan is je omvang qua bh waarschijnlijk veels te groot.....Hoe groter de omvang maat hoe groter ook de cupmaat is, ook al is het een B. Denk heel eerlijk dat jou omvang een stuk kleiner is dan 95. Groetjes Cher