Merry Christmas and Happy Newyear

Nieuwsberichten
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Merry Christmas and Happy Newyear

Bericht door Anon20180311 »

Hoi iedereen,

Kerst is voor mij even stilstaan, bij de mensen die het veel slechter hebben dan ik.

De eenzaamheid, om welke reden dan ook ( Oud, arm, trans, ziek, enz,.......) En het durven zien hoe rijk je eigenlijk zelf bent ( Los van je geld), maar aan het nog iemand mogen/kunnen zijn, familie, vrienden, contacten, enz,...........Door armoede of ouderdom of het anders-zijnde, valt het menselijk nodige waardig contact, vaak jammer genoeg om welke reden dan ook weg. Terwijl, we allemaal oud, arm, ziek, enz,..... kunnen en zullen eventueel worden ( Hopelijk zeker oud).

Ik wens iedereen een warme kerst toe, want ieder mens en dier ( Leven) verdiend een beetje warmte, liefde, maar vooral een beetje respect .

Grtz Nick :hug2: ( Ons dagelijks leven, kennen we vooral onder de kadavers ( Meubelen, kledij, alles wat we kennen kende ooit een leven). En dat, is ................
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Mir
Berichten: 68
Lid geworden op: 24 nov 2017, 15:17
Gender: Geen

Re: Merry Christmas and Happy Newyear

Bericht door Mir »

Prettige feestdagen allemaal :)
Jennifer84
Berichten: 156
Lid geworden op: 17 jul 2017, 00:21
Gender: Trans MtF
Locatie: provincie Utrecht

Re: Merry Christmas and Happy Newyear

Bericht door Jennifer84 »

Mooi gezegd Nick.

Fijne feestdagen allemaal
Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn.
Luuk
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 jul 2017, 10:51
Gender: Trans FtM

Re: Merry Christmas and Happy Newyear

Bericht door Luuk »

Fijne feestdagen :)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Merry Christmas and Happy Newyear

Bericht door Anon20180311 »

Hoi iedereen,

Het was de mooiste kerstavond die ik kende. Vol lichtjes ( Massa lichtjes !) en plots om 22.30h, :dance: een tocht door het donker, stoompanne :lol: .

Zo'n kleine 2h, :hbeat: :wship: :hbeat: , met kaarsjes, haardvuur en zaklampen ( Vooral via de gsm) en spookverhalen. I :hbeat: it.

Grtz Nick :hug2:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Merry Christmas and Happy Newyear

Bericht door Anon20180311 »

Sorry, rrrr vergeten in stroompanne.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Plaats reactie