Gender Free Internet

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Rood_Rots_Weide

Gender Free Internet

Bericht door Rood_Rots_Weide »

na even nagedacht te hebben over de juiste plek om dit te plaatsen toch maar voor deze gekozen.

http://www.genderfreeinternet.com

Browser extensie die de m/f invullertjes weghaalt
Fier_Kikker_Woud
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Gender Free Internet

Bericht door Fier_Kikker_Woud »

Was het in het echte leven maar zo eenvoudig :)
Rood_Rots_Weide

Hoezo, is het internet dan niet het echte leven? ;)
Zonnig_Kikker_Vallei
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Zonnig_Kikker_Vallei »

Leuk bedacht. Maar ja, de ontvangende webserver mist velden. En wat gebeurt er dan? Een crash zou leuk zijn, maar dat zal in de meeste gevallen niet gebeuren. Hoe vaak zou je er daadwerkelijk doorheen komen?
Fris_Eiland_Lijster

Bericht door Fris_Eiland_Lijster »

Leuk, lief gevonden maar je hebt er in de praktijk niets aan.
En het kwam nog wel uit de koker van Creative Director Thomas Ilum http://unclegrey.dk/people/

https://greasyfork.org/nl/
Fier_Kikker_Woud
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Fier_Kikker_Woud »

Rood_Rots_Weide schreef: 27 jan 2018, 17:50 Hoezo, is het internet dan niet het echte leven? ;)
Voor mij persoonlijk niet.
Groen_Uil_Zeester

Bericht door Groen_Uil_Zeester »

Zonnig_Kikker_Vallei schreef: 27 jan 2018, 23:12 Leuk bedacht. Maar ja, de ontvangende webserver mist velden. En wat gebeurt er dan? Een crash zou leuk zijn, maar dat zal in de meeste gevallen niet gebeuren. Hoe vaak zou je er daadwerkelijk doorheen komen?
Wat er dan gebeurt is gewoon: je kan niet door, er zijn niet ingevulde velden.. computers zijn zo autistisch wat dat betreft. Ik heb 3 jaar met die verrekte dingen gewerkt, weet er alles van.
Rood_Rots_Weide

Groen_Uil_Zeester schreef: 29 jan 2018, 19:54
Zonnig_Kikker_Vallei schreef: 27 jan 2018, 23:12 Leuk bedacht. Maar ja, de ontvangende webserver mist velden. En wat gebeurt er dan? Een crash zou leuk zijn, maar dat zal in de meeste gevallen niet gebeuren. Hoe vaak zou je er daadwerkelijk doorheen komen?
Wat er dan gebeurt is gewoon: je kan niet door, er zijn niet ingevulde velden.. computers zijn zo autistisch wat dat betreft. Ik heb 3 jaar met die verrekte dingen gewerkt, weet er alles van.
Nope.

Hangt er van af hoe enerzijds de validatie geregeld is (client side, server side of beide) en anderzijds de implementatie van het database schema.

(Heb jaaaren als web developer en applicatie ontwerper gewerkt)
Groen_Uil_Zeester

Bericht door Groen_Uil_Zeester »

Rood_Rots_Weide schreef: 29 jan 2018, 20:12
Groen_Uil_Zeester schreef: 29 jan 2018, 19:54
Nope.

Hangt er van af hoe enerzijds de validatie geregeld is (client side, server side of beide) en anderzijds de implementatie van het database schema.

(Heb jaaaren als web developer en applicatie ontwerper gewerkt)
Klopt helemaal. Alle keren dat ik het geprobeerd heb, was het dus dat de server me er niet doorliet. Heel erg vervelend, het liefst log ik in op betreffende server en verander ik het (; maar dat kan en mag niet.
Zonnig_Kikker_Vallei
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Zonnig_Kikker_Vallei »

Als je de validatie alleen aan de client overlaat ben je tegenwoordig niet veel meer waard als ontwikkelaar. Het zal zeker veel voorkomen maar ik weet vrij zeker dat die sites dan vrij binnenkort op haveibeenpwned.com terug te vinden zijn. :-)