Preek | op youtube

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20180311 »

Een vrouw, met een penis is een man ?

Jeetje, dan was ik jaren vrouw,.......... met een M op mijn pas !

Grtz Nick Bbbbbrrrrrrr en grappen over verstandelijke,......... ?????
Laatst gewijzigd door Anon20180311 op 03 feb 2018, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20210626 »

Dit is geen satire meer .

En VI ? dezelfde soort hersenloze , zeer vrouwonvriendelijke idioten . Ik refereer aan een uitzending waarin bureau sport te gast was en het EK vrouwenvoetbal ter sprake bracht . Zelden zijn ze zo op hun bek gegaan .

Helaas heb ik hier wel mee te maken . Het zal niet voor het eerst zijn dat , naar aanleiding van dit soort columns dan wel onderwerpen in programma's, ik weer hele fijne gesprekken heb oa op mijn werk
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20230219 »

Tja VI heb ik toevallig een column over geplaatst op mijn FB pagina.
Ik kijk het programma al heel lang niet meer omdat ik mij heel erg aan veel van hun grappen en grollen stoor.
Vermoed dat men op mijn werk het er ook wel over zal gaan hebben..
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Preek | op youtube

Bericht door Fay »

subtiel weer

Een VTM-journalist laat zich ombouwen tot journaliste ... Kaar denkt er 't zijne over

https://www.youtube.com/watch?v=7OUqdUGXpFU

ombouwen tot journaliste, hoef geen genderteam aan te pas te komen wel?

omscholen bedoelt men natuurlijk
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Preek | op youtube

Bericht door Elise »

Ja en zo zijn er een hoop droeftoeters op youtube die de deur niet uitkomen maar wel van dit soort videos kunnen maken.

Het is niet anders. Dat draai je niet meer terug. De nieuwigheid van al die vaak nikszeggende vloggers gaat ook wel weer voorbij en dan wordt de boodschap vanzelf niet veel groter dan de eigen slaapkamers.

Ik zeg: Volgende!
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Preek | op youtube

Bericht door Citizen Erased »

Wat er in VI gebeurde had geslaagde satire kunnen zijn, ware het niet dat de frequente kijker weet dat René al bij het woord "poep" in een schaterlach vervalt en helemaal niet in staat is tot iets wat ook maar op satire lijkt; zeker niet als zijn fragiele mannelijkheid in het geding komt. Doordat hij zo serieus bleef schemerde er continu een onderhuidse walging door en was 't vooral een sneue vertoning..
Toch maakt het feit dat ze zich overal aan durven branden dat ik het een heerlijk programma blijf vinden. Niks aan veranderen.
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Preek | op youtube

Bericht door Benjamin »

Wie is deze domme baardaap? Wat een vreselijke kwezelarij. En dat daar het woord ¨preek¨ voor wordt misbruikt, vind ik als gelovig rooms-katholiek óók verschrikkelijk.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Emma1981
Berichten: 105
Lid geworden op: 09 nov 2016, 23:41
Gender: Trans MtF

Re: Preek | op youtube

Bericht door Emma1981 »

Mja allemaal erg kwalijk, maar het filmpje heeft 418 views of zo, die persoon heeft geen publiek.

Vind dat voetbal inside irritanter, het is natuurlijk al per definitie lomp volk maar dan ook nog eens grappen maken over minderheden in de samenleven. Bevestigd het beeld maar weer eens.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20180311 »

Benjamin schreef: 03 feb 2018, 21:51 Wie is deze domme baardaap? Wat een vreselijke kwezelarij. En dat daar het woord ¨preek¨ voor wordt misbruikt, vind ik als gelovig rooms-katholiek óók verschrikkelijk.
Hoi Benjamin,

Eentje uit de oerknal, die geloven dat we van apen komen en de aap nog uithangt ook !.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20180311 »

Fay schreef: 03 feb 2018, 16:49 subtiel weer

Een VTM-journalist laat zich ombouwen tot journaliste ... Kaar denkt er 't zijne over

https://www.youtube.com/watch?v=7OUqdUGXpFU

ombouwen tot journaliste, hoef geen genderteam aan te pas te komen wel?

omscholen bedoelt men natuurlijk
Hoi Fay,

Thx om het bedoelde linkje te plaatsen.

Grtz Nick :hug2:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Plaats reactie