Klinkt goed! is dit echt waar? ik zou er mijn huidige (zeer prima) inkomen/werk voor opgeven in elk geval.NaomiClareNL schreef:Tja Sasha,
Ik geloof dat ze in Elspeet nog een schaapherder m/v zoeken aangezien de huidige ook al weer aardig tegen of over de pensioenleeftijd is. Het is wel Elspeet, met nog altijd zo'n 5000 zielen waarvan de meesten gereformeerd, maar er is veel bos en hei...
danger lies in isolation
-
Alexandra
Re: danger lies in isolation
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
-
Alexandra
Nee, ik wil bewust niet met mensen omgaan. En daarmee bedoel ik iedereen, van familie tot aan kennissen en alles er tussenin. Maar ik heb nooit van mensen gehouden, ze hebben me teveel gekwetst en ik begrijp ze niet. Ik leef in een totaal andere wereld en ik ben nog nooit iemand tegengekomen waarmee ik op dezelfde golflengte zat. Iedereen gaat z'n gang maar, als men mij maar met rust laat vind ik het prima. Graag zelfs.Gwendolyn schreef:Natuurlijk mag dat wel, maar als het toegestaan werd, zat je er vast niet alleen, dan zijn er ( noem maar een cijfer ) legio anderen die hetzelfde willen. Misschien wel gezellig, maar niet als je echt alleen wilt zijn. Dus dan maar alleen de schaaps herder.Sasha schreef:Hmmm. Ik word juist depri van mensen. Ben altijd alleen, en zo wil ik het. Zodra ik met mensen zie, hoor of ruik, ben ik depri. Voor mij is dit dus een slecht advies, aangezien ik juist happy ben zodra ik alleen ben. Het liefst zat ik in een hutje op de hei, Maar dat mag niet.![]()
Overigens dat je alleen wilt zijn, zegt misschien dat je juist met mensen om wil gaan, maar dat je b.v. zo met jezelf in de knoop zit, het meest veilige plek, een plaats waar je geen verantwoording of acte de présence moet geven, een plaats is waar je alleen bent. Ik zeg dat omdat ik dat bij mijn zelf herken.![]()
Gwendolyn.
Laatst gewijzigd door Alexandra op 18 sep 2012, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Die vacature is vermoedelijk al vervuld (2009): Schaapherder gezocht.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
NaomiClareNL
Sorry Sasha, ik ben een paar maanden te laat met het melden van de vacature: Gartman per 1 mei 2012 nieuwe herder. Maar de oude herderin Christien is nog een paar ochtenden per week op pad dus wie weet?
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
-
robin026
soms overkomt sterk de gedachte van:
Waarom heb ik gezocht naar mezelf, nu ik weet hoe ik ben, kan ik er eigenlijk weinig mee, daar ik me toch weer moet gaan aanpassen aan de omgeving .
En dat is in theorie wel makkelijker dan wanneer je echt ontdekte dat je in een verkeerd lichaam bent geboren maar toch verloochen je jezelf (of niet) wanneer je weer terug "stapt"naar je "vorige" levensstijl om zo de maatschappij om je heen tevreden te stellen in hun gemiddelde gedachtte/levensstijl.
Kortom ik weet het af en toe niet meer en had graag iemand dicht bij me die me kon begrijpen en "steunen" in het jezelf zijn.
Ik heb nu wel weer iemand naast mij, maar zij heeft liever het gemiddelde en minder of niet opvallend te zijn naast haar. Ik hou wel van haar.
Waarom kom ik /kwam ik, niet iemand tegen die onvoorwaardelijk naast me kon staan. Nu zoek ik weer naar gemiddelden om zo gevoelsmatig voor de maatschappij en voor haar maar ook voor mijzelf tevreden te zijn.
Het is misschien moeilijk te begrijpen voor mensen die ontdekken dat ze in een verkeerd lichaam zitten maar wanneer ik als duidelijk man willen zijn wel een andere uitstraling wil hebben en ook vrouwelijke kleding e d verkies, is het toch wel verwarrend.
xxx robin
Waarom heb ik gezocht naar mezelf, nu ik weet hoe ik ben, kan ik er eigenlijk weinig mee, daar ik me toch weer moet gaan aanpassen aan de omgeving .
En dat is in theorie wel makkelijker dan wanneer je echt ontdekte dat je in een verkeerd lichaam bent geboren maar toch verloochen je jezelf (of niet) wanneer je weer terug "stapt"naar je "vorige" levensstijl om zo de maatschappij om je heen tevreden te stellen in hun gemiddelde gedachtte/levensstijl.
Kortom ik weet het af en toe niet meer en had graag iemand dicht bij me die me kon begrijpen en "steunen" in het jezelf zijn.
Ik heb nu wel weer iemand naast mij, maar zij heeft liever het gemiddelde en minder of niet opvallend te zijn naast haar. Ik hou wel van haar.
Waarom kom ik /kwam ik, niet iemand tegen die onvoorwaardelijk naast me kon staan. Nu zoek ik weer naar gemiddelden om zo gevoelsmatig voor de maatschappij en voor haar maar ook voor mijzelf tevreden te zijn.
Het is misschien moeilijk te begrijpen voor mensen die ontdekken dat ze in een verkeerd lichaam zitten maar wanneer ik als duidelijk man willen zijn wel een andere uitstraling wil hebben en ook vrouwelijke kleding e d verkies, is het toch wel verwarrend.
xxx robin
-
Paul
@Sasha:
ik snap ergens wel dat je liever alleen wilt zijn in plaats van met mensen omgaat als je het gevoel hebt dat er geen een op de wereld rondloopt die jouw gedachtengang en eigen wereld niet begrijpt (of wil begrijpen)
En als je er zelf vrede mee hebt, is het prima, lijkt me!
ik snap ergens wel dat je liever alleen wilt zijn in plaats van met mensen omgaat als je het gevoel hebt dat er geen een op de wereld rondloopt die jouw gedachtengang en eigen wereld niet begrijpt (of wil begrijpen)
En als je er zelf vrede mee hebt, is het prima, lijkt me!