Preek | op youtube

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Preek | op youtube

Bericht door Citizen Erased »

:mrgreen: En toch, als je alle 'beledigingen' in dit topic zo bij elkaar optelt (vaak over een kleine miljoen mensen) en je bedenkt dat je zelf kennelijk al in de gordijnen hangt bij iemand die meedeelt dat 'ie transgenders een beetje raar vindt, denk ik dat jullie heimelijk van dit programma zouden kunnen genieten. Er moeten alleen even andere praatpalen en pispalen gezocht worden; maar een gemiddelde uitzending kan hier echt nog een puntje aan zuigen.

hersenloze, zeer vrouwonvriendelijke idioten, (domme) baardaap (2x), per definitie lomp volk, het IQ van een garnaal, klootjesvolk (2x), zeer laag IQ (zou ook een garnaal kunnen zijn) (2x), (goedkoop discriminerend) volksvermaak (2x), fascisme-aha-erlbenis (2x), 'derksendysforie', 'fatshaming', 'om als zeer klein belachelijke mensje, toch maar een beetje groot te kunnen zijn', 'het zou verboden moeten worden' (bijna allemaal)
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20210626 »

I rest my case .

En genieten ? no way Ik heb nooit gehouden van afzeik tv
Of vind je, dat je dit programma als transman dit nu leuk moet vinden ? Omdat mannen van voetbal moeten houden ? jij behoort blijkbaar tot die gelukkige 700.000

Veel plezier
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Preek | op youtube

Bericht door Benjamin »

Citizen Erased schreef: 11 feb 2018, 08:38 :mrgreen: En toch, als je alle 'beledigingen' in dit topic zo bij elkaar optelt (vaak over een kleine miljoen mensen) en je bedenkt dat je zelf kennelijk al in de gordijnen hangt bij iemand die meedeelt dat 'ie transgenders een beetje raar vindt, denk ik dat jullie heimelijk van dit programma zouden kunnen genieten. Er moeten alleen even andere praatpalen en pispalen gezocht worden; maar een gemiddelde uitzending kan hier echt nog een puntje aan zuigen.
Oef. Ik vind dat je daar wel een punt hebt. Ik ga mezelf zitten schamen over de dingen die ikzelf gezegd heb. Overigens, mij bewust van de publieke minpunten die ik nu ga scoren, vind ik Johan Derksen nogal komisch vaak.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20180311 »

Ik stel me nu toch wel de vraag : Wat als een vrouw deze " grappen te kennen gaf in de omgekeerde zin ( wat voor mij trouwens, totaal geen grappen meer zijn, laat staan komische)" was zij dan even, grappig of komisch ?

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20190501 »

Nick schreef: 11 feb 2018, 10:24 Ik stel me nu toch wel de vraag : Wat als een vrouw deze " grappen te kennen gaf in de omgekeerde zin ( wat voor mij trouwens, totaal geen grappen meer zijn, laat staan komische)" was zij dan even, grappig of komisch ?

Grtz Nick ;)
Nick, je geeft nu -wellicht onbedoeld- alle ruimte voor een trap naar open doel (om in de ballekestamp sfeer te blijven), maar ik ga 'm niet nemen. ;-)
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
JustMe
Berichten: 205
Lid geworden op: 19 aug 2016, 09:57
Gender: Trans MtF

Re: Preek | op youtube

Bericht door JustMe »

Het is ook niet goed om te schelden, maar het is een reactie op het gedrag van VI dat niet door de beugel kan. Agressie lokt agressie uit. Het maakt het gedrag van VI niet minder erg.

Derksen gaat ook wel wat verder dan alleen zeggen dat hij transgenders een beetje raar vind. Dat is nogal een understatement. Hij maakt Bo van Spilbeek belachelijk omdat ze uit de kast komt en verkondigt dit vervolgens ook nog als meningsuiting van zijn kijkers en van zichzelf. Dat is best eng. Bedenk maar eens wat die mening dan moet zijn.
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Preek | op youtube

Bericht door Fay »

Alleen lijkt mij een pruik opzetten wel een hele milde vorm van agressie ;)

Fee-zonder pruik, met haar
janine2363
Berichten: 1034
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Preek | op youtube

Bericht door janine2363 »

Fay schreef: 10 feb 2018, 17:42 Andere mensen verander je niet, wel heb je de macht te veranderen hoe jij met die zaken omgaat waar je tegen aanloopt, simpelweg klagen valt niet onder een constructieve benadering, en al helemaal niet op een forum waar betreffende figuren niet eens weet van hebben)
Andere mensen verander je niet, Da's waar, indien je altijd niks doet, een alle abnormaliteiten als "normaal" accepteerd
Andere mensen verander je wel, als je af en toe durft op te staan en je uitspreekt tegen die abnormaliteiten.

Als je je uitspreekt en dus types als vd Gijp aanstreept, dan kunnen die gaan razen en tieren, ze zullen allerlei excuses vinden waarom de kritiek op hun zo onterect is en yadayadyada. En door al dat geschreeuw zou je bijna vergeten waar het om gaat. Zo'n soort "grap" op televisie is niet normaal.
-wie- wil er in een wereld leven waar zoiets wel normaal zou zijn ?
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Preek | op youtube

Bericht door Fay »

Het lijkt me hoogst onverstandig alles maar te accepteren

De leidraad die ik zelf in mijn leven toepas is, vind ik dit moreel toelaatbaar, heb ik moreel het recht me er mee te bemoeien, heeft het zin, etc, en die inschatting maak je bij elke situatie

Wat wel of niet normaal is is rekbaar, daarom baseer ik mijn keuzes en gedachten ook op moraliteit,die ook rekbaar is en ruimte overlaat tov de wet die af wil dwingen wat normaal/ok is,wat niet werkt, daar is geen exacte definitie van

Het zijn individuele zaken, ik moest lachen om Gijps fratsen, anderen weer niet, daarom schreef ik ook dat het verstandig is het bij jezelf te houden, je hebt niet het recht voor een ander te bepalen wat die wel of niet ok ,normaal of niet ok moet vinden, en ik ook niet

Fay
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20210626 »

Bepalen nee maar vinden oh zeker wel
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Plaats reactie