Female to Male

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Paul

Re: Female to Male

Bericht door Paul »

Hier idem dito!
Ik kan zelf ook niet steeds naar Leiden komen, maar ik zou het wel een fijn idee vinden om een speciaal aangepast schema te hebben voor sport.
Ik krijg nu bij de sportschool een beginnersschema voor vrouwen ( :oops: ), en later wordt deze aangepast. Ik kom waarschijnlijk wel waar ik komen wil, maar extra tips om van die brede heupen af te komen kan ik zeker gebruiken.
Tyler

Bericht door Tyler »

Natuurlijk valt er wel wat te regelen. Stuur me even een mailtje naar [email protected] en dan bespreken we het even.
Paul

Bericht door Paul »

Ga ik doen!
Figó

Bericht door Figó »

Even heel random, maar gisteren viel het me op dat mijn borsten een stuk kleiner zijn geworden. Ik vroeg mn vriendin of ze dat ook vind en ze zei van wel. Ik heb altijd cup c gehad helaas maar waar. Toen bedacht ik me dus dat ik misschien een oude bh van me even aan kon doen om te 'passen'. Nou die paste helemaal niet meer die was veel te groot. Toen paste ik de bh van mn vriendin (ze heeft a) en die paste ik wel. Het was heel raar om na een hele lange tijd even een bh aan te hebben. Waarom heb ik die dingen ooit gedragen ze zitten vreselijk :p
Maar wat ik dus wou zeggen is dat ik van een c naar een a ben gegaan en ik weet niet hoe. Ik ben niet afgevallen de laatste tijd ik ben juist hetzelfde gebleven. Ik vertelde dat dus aan mijn moeder en ze zei tegen me dat je lichameljike toestand heel erg bepaald word door je geest. Nou ik wil er alles aan doen om die borsten kwijt te raken en daarom kunnen ze gekrompen zijn. Dat is de theorie van mijn moeder en ik heb zelf geen betere eigenlijk. Ja ook omdat ik altijd een binder draag misschien maar 2 cupmaten is dan wel veel verschil. Ik ben er in ieder geval heel blij mee want als ik een borst operatie krijg dan kunnen ze gewoon rond mn tepels snijden in plaats van onder mn borst want onder de borst geeft een groter litteken. Dit moest ik echt even kwijt en ik dacht dit is wel een geschikte plek :p
Herkent iemand dit verhaal misschien? Ik denk niet dat ik de enige ben!
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Raar hersenspinsel van me, Viggo.

Wanneer je je been of arm breekt wordt die in veel gevallen gegipst. Als dan na weken het gips verwijderd wordt is je been of arm meestal dunner geworden.
Dat komt omdat de spieren niet meer belast worden. Nu weet ik wel dat borsten vooral uit vetweefsel bestaan maar niet alleen dat, je hebt ook borstspieren.
Kan het niet zo zijn dat omdat een bh de borstspieren niet zoveel ontlasten als een binder doet dat daarom de borsten slinken. :? :fpalm: :)

Liefs, Daniela
Figó

Bericht door Figó »

Hmm dat is wel een goeie vraag. Het zou wel kunnen misschien maar ik had volgens mij helemaal niet zoveel borstspieren. 2 cupmaten verschil is denk ik wel een hele bonk spieren. Ik doe regelmatig push ups en daarmee train ik ze juist. Ik vind het in ieder geval heel gek maar helemaal niet erg 8-)
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
Anon20180501

Dit noemen ze nu een theorietje onderbouwd ontkrachten. :)
Anon20180501

Ik weet niet, Viggo, hoe lang al en hoe intensief je je borstspieren traint maar het is zo dat je plaatstelijk vet verbrandt tijdens het trainen van je spieren.
Als we het onverklaarbare kunnen verklaren weet ik wat ik moet doen of laten om mijn borstgroei een extra boost te geven, namelijk het omgekeerde.
Zo simpel zal het het wel niet zijn. ;)
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Nou, dan haal ik er het aloude verhaal van Frits Floor maar weer eens bij: BORSTJES, hoe kom ik eraan? (…en hoe kom ik eraf?!).
Niet heel duidelijk hoe je ervan af komt, maar zijn adviezen kunnen omgekeerd worden geïnterpreteerd ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20180501

Dat wordt dus vaker stofzuigen, Eva. Al is het maar 10 sec. :)

Of het allemaal een beetje klopt wat er gezegd wordt kan ik over een paar jaar vertellen want mijn onbewust verkozen levensstijl en voedings-, en bewegingspatronen komen nogal overeen met het geadviseerde, zelfs het zweverige gedeelte. :roll:

Maarre..., de HOP? heb ik er overheengelezen? :?

Liefs, Daniela