Emma schreef: 19 mar 2018, 15:17
Zowel Eva als ik zetten ons 5 dagen per week in, met 39 structurele en een aantal losse groepsbijeenkomsten per jaar, en 24/7 deze plek die tegen de social-media stroom in steeds drukker wordt. En dan reken ik de inzet van de vele anderen die bij T-Nederland betrokken zijn nog even niet mee. Je hebt meer aan ons als we ons werk hier blijven doen, dat levert een veelvoud op van die ene dag in de week.
Ik denk niet dat dat over het hoofd gezien wordt, maar de vraag op deze thread was ons organiseren voor een, noem het, juridische strijd.
Mischien heb ik het verkeerd, maar ik zou het forum en bijeenkomsten eerder plaatsen, als de overigens net zo belangrijke, sociale strijd. Topics hier zijn over "coming out op werk", "hoe vertel ik het mijn familie", "waar vind ik psychologische steun" of "durf ik wel over straat"
Ik denk dat transvisie beter geplaatst is, en voor waar de oproep in deze thread was. Ons organiseren voor betere zorg, (juridisch) strijden voor minder willekeur in de regels enz.
Praktisch to the point: Ik heb zelf transvisie gevonden & nuttige info zowel gekregen als uitgewisseld op formele regelgeving dingen. Daar schrijf ik ook wel eens over op dit forum, maar daar komt niet snel een response op, het gaat feitelijk (niet onvriendelijk bedoelt) over de mensen hun hoofd, want je moet je best we diep in de regelgeving verdiepen. Ik heb ook wel eens mensen gevraagd om feitelijke antwoorden (wijgeringen) van verzekeringen, om een betere case te kunnen beargumenteren, maar dat kan op een forum enkel op een individuele vertrouwens basis. Met transvisie heb je dat vertrouwen sneller met transvisie als organisatie en hun statuut/manifest.
Als we geen dubbel werk willen doen (op dit punt) zou ik zeggen laten we Transvisie helpen door onze info, klachten & whatnot bij hen neer te leggen.
Janine