... dus je bent mooi!!
-
Enquist
... dus je bent mooi!!
Het valt me op dat veel echte vrouwen soms wel met een schuin oog naar transgenders kijken omdat zij iets moois hebben. Als ik met mijn collega's hierover praat heeft elke vrouw wel ooit eens een transgender gezien die of prachtige benen, of een prachtig gezicht of wat dan ook heeft. Zelf heb ik ook wel complimenten gekregen. Nu ik op het punt ben in mijn leven waarop ik een mooi persoon in de spiegel zie durf ik ook wel toe te geven dat er zeker mensen zijn die JOU mooi vinden. Dus je bent mooi!
Argue for your limitations, and sure enough, they're yours. Richard Bach
-
jacqueline
Re: ... dus je bent mooi!!
je bent zo mooi aan de buitenkant als dat je van binnen bent......
-
Merel77
Je profielfotootje liegt er iig niet om. Maar je mooi van binnen voelen is nog veel en veel fijner dan daadwerkelijk mooi zijn.
Goed bezig!
Ik voel me ook wel mooi meestal. Maar ach, een beetje klagen hier en daar hoort er ook bij toch?
Als ik me echt mooi voel dan komt het helemaal van binnenuit en niet omdat ik me vergelijk met anderen. Er zijn altijd wel vrouwen mooier, aantrekkelijker, of wat dan ook. Maar dat zegt niks over mij. Ach, het is gewoon heel fijn als je tevreden kunt zijn over jezelf. Toch?
Ik voel me ook wel mooi meestal. Maar ach, een beetje klagen hier en daar hoort er ook bij toch?
Als ik me echt mooi voel dan komt het helemaal van binnenuit en niet omdat ik me vergelijk met anderen. Er zijn altijd wel vrouwen mooier, aantrekkelijker, of wat dan ook. Maar dat zegt niks over mij. Ach, het is gewoon heel fijn als je tevreden kunt zijn over jezelf. Toch?
-
Silvia_weg
ik heb het idee dat vrouwen van n schildpad met n pruik nog onzeker en jaloers kunnen worden...want wat n mooie bos haar heeft die schildpad toch...
en voor veel vrouwen is het een ondergang dat n man (in hun ogen) er misschien wel eens beter uit zou kunnen zien als vrouw dan hen...
wat vrouwen denken en zeggen neem ik daarom dikwijls niet serieus...negeer het liever....op n pity party zit ik al helemaal niet te wachten..."wat zie jij er leuk uit !!" ( voor n man, maar gelukkig niet te leuk anders had ik niets gezegd!")
complimentjes van mannen vind ik meer betrouwbaar...zolang het ook daadwerkelijk mannen zijn en geen TVs of masochistische kruisduikers
))
en voor veel vrouwen is het een ondergang dat n man (in hun ogen) er misschien wel eens beter uit zou kunnen zien als vrouw dan hen...
wat vrouwen denken en zeggen neem ik daarom dikwijls niet serieus...negeer het liever....op n pity party zit ik al helemaal niet te wachten..."wat zie jij er leuk uit !!" ( voor n man, maar gelukkig niet te leuk anders had ik niets gezegd!")
complimentjes van mannen vind ik meer betrouwbaar...zolang het ook daadwerkelijk mannen zijn en geen TVs of masochistische kruisduikers
-
Merel77
WhahahahahSilvia schreef:ik heb het idee dat vrouwen van n schildpad met n pruik nog onzeker en jaloers kunnen worden...want wat n mooie bos haar heeft die schildpad toch...
Doet me denken aan toen ik in een winkel werkte. Moest ik een paspop opnieuw aankleden samen met een mannelijk collega. Begon ik ineens te miepen op het figuurtje van die paspop en die collega: "Wat een wijf ben jij ook, jaloers worden op een paspop
Je hebt gelijk hoor. Heel vaak is het zo dat een vrouw alleen maar complimentjes op kan brengen bij iemand die ze niet als concurrent ziet. Vrouwen zijn sowieso nogal gereserveerd met complimentjes. Heel anders dan homo's. Die zijn zijn zo met vrouwen bezig, met wat ze aan hebben, hoe ze lopen en geven wel ruimschoots complimentjes. Maar inderdaad: vrouwen kunnen heel gemeen zijn en het is ook een manier om je even op je plek te wijzen. Ik vind het eigenlijk ook heel laf omdat ze hun sores (een gekwetst ego of wat dan ook) op dat moment belangrijker vinden. Maarja: zo zijn we zelf meestal ook toch?en voor veel vrouwen is het een ondergang dat n man (in hun ogen) er misschien wel eens beter uit zou kunnen zien als vrouw dan hen...
complimentjes van mannen vind ik meer betrouwbaar...zolang het ook daadwerkelijk mannen zijn en geen TVs of masochistische kruisduikers))