Sasha schreef:Daniela schreef:Ik schreef niet voor niets een
(vaste) partner, Sasha. Vast tussen haakjes omdat ik net als jij niets tegen een one night stand heb. Nog niet eens wanneer het mij wel gegund is een vriend)in) te vinden waar ik meer mee deel dan alleen 'platte seks' en beschuit. Maar nooit stiekem.
Klinkt het alsof ik van het padje af ben geraakt als ik zeg dat ik het gek vind dat niet iedereen biseksueel of lesbisch is??? Ja, behoorlijk!
Liefs, Daniela
O, okew
Weet niet of het gek klinkt. Ieder zo z'n voorkeur. Kan me er totaal geen voorstelling bij maken dat ik op hetzelfde geslacht zou vallen. Zowel vrouw bij vrouw als man bij man. Misschien wel op liefdesniveau, maar qua seks kan ik het niet bevatten. Ik dacht eerst dat ik misschien Bi was, maar dat is toch echt niet het geval, daar kwam ik achter na wat soul-searching. Ik zie vrouwen voornamelijk als concurrentie (heftige concurrentie) en moet er niet aan denken om daar dan iets mee in bed te gaan doen na een SRS, ik zou ook niet weten hoe dat dan gaat? wat doe je dan met elkaar? ik heb er geen voorstelling bij, en dat is logisch omdat ik me aangetrokken voel tot mannen en alles wat daar omheen hangt.

hoe kan het zijn dat je je totaal geen voorstelling kunt maken op hetzelfde geslacht te vallen terwijl je pre transitie tientallen vriendinnen had...
Klinkt heteronormatief op n bepaalde manier. Nu kun je alleen maar een vrouw worden die op mannen valt. Dus net zo worden als je exvriendinnen?
Ik val al mn hele leven op mannen maar ik ga zelfs flexibeler om met eventuele bigevoelens die ik mogelijk zou hebben dan jij. Het lijkt wel of je de man in jezelf en daarmee zijn voorkeur voor vrouwen in jezelf probeert weg te dringen...
pre transitie niet op mannen vallen en post transitie wel...heel merkwaardig...niets mis mee...zolang je jezelf maar niet voor de gek houdt...
Je klinkt nl soms nogal radicaal in je behoefte fysiek te veranderen ( srs zonder gevoel ) hopelijk verwacht je niet dat je radicaal gaat veranderen qua wensen verlangens en persoonlijkheid.
Je zegt hier echt iets vreemds Sasha en iets waarvan ik vind dat je er beter over na zou moeten denken. Zeggen dat je je niets kunt voorstellen van seksuele relatie van een man en een man of tussen twee vrouwen...dat is echt merkwaardig. Kun je je er niets bij voorstellen omdat je alleen bekend bent met heteroseksuele seks en liefde...?
Dat staat los van je seksuele voorkeur...het is zeer waarschijnlijk dat je post transitie weer op vrouwen valt...als je dan daarom met jezelf in de knoop raakt is het wel iets om nog even dieper over na te denken lijkt me.
ohja en bedenk je ook dat de "buitenwereld" n contact tussen een TS en een man nog vaak ziet als een homoseksueel contact ipv heteroseksueel.