Wat is wijsheid

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: Wat is wijsheid

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik geloof wel in de goede bedoelingen van de adviezen, maar ik kan ze niet opvolgen omdat ze tegenstrijdig zijn :-)

Ik heb dit ook niet gepost in de verwachting een kant en klare oplossing te krijgen, maar ik waardeer de reacties zeer.
Irene
Harro

Bericht door Harro »

Hey Irene
Vind het moeilijk om je advies te geven, voelt niet helemaal goed aan vanuit mij omdat ik eigenlijk alleen op dit forum en bij 1 goede vriendin uit de kast ben. Bovendien bben ik pas begin dit jaar naar mezelf uit de kast gekomen....

Draag naar mijn werk grotendeels mannenkleding, maar ja dat is nu eenmaal een stuk makkelijker dan voor jou.
Ik kan me je frustratie heel goed voorstellen. Zou er namelijk echt van balen als ik mijn nieuwe kleding niet meer aan zou kunnen. Juist omdat ik mij er zo goed in voel.

Wil je wel een hart onder de riem steken. Je gaat er echt wel komen. Ieder heeft haar/zijn eigen proces en doorloopt dat in een eigen tempo. Uiteindelijk ligt de wijsheid bij jezelf. Vraag jezelf af: wat zou jij jezelf adviseren als jij de vraag die je ons stelde aan jezelf gesteld had. Klinkt een beetje gek, maar voor mij werkt dat soms

groetjes
Henrico
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Zoals Heleen al terecht opmerkte, moet ik soms oppassen dat ik niet teveel met mezelf in discussie ga, maar ik herken dat wel.
Irene