Lp's verzamelen doe ik niet maar ik heb er wel heel veel.
Verzamelen
-
Tenger_Ree_Zeehond
Re: Verzamelen
-
Wild_Hert_Salamander
- Transgender
ik verzamel olifanten
koop ze zelf alleen als ik ze echt bijzonder of mooi vind. als ik ze als geschenk krijg, zijn ze sowieso bijzonder 
-
Machtig_Weide_Vijver
Zijde
Mijn verzameling bestaat uit Autoschaalmodellen en dan vooral Citroen eend,Ami,GS enz
Maar ik verzamel ook mooie dameskleding zoals rokken en over de knie,Zijden sjaals,dames schoenen met hak van 5 CM en Laarzen, Satijnen blousen.
Mijn verzameling bestaat uit Autoschaalmodellen en dan vooral Citroen eend,Ami,GS enz
Maar ik verzamel ook mooie dameskleding zoals rokken en over de knie,Zijden sjaals,dames schoenen met hak van 5 CM en Laarzen, Satijnen blousen.
-
Vief_Ven_Libel
Ik lees dit topic nu pas, vandaar mijn late reactie: ken je de Elephant Parade? Moest ik meteen aan denken toen ik dit las.Wild_Hert_Salamander schreef: 31 mei 2018, 23:14 ik verzamel olifantenkoop ze zelf alleen als ik ze echt bijzonder of mooi vind. als ik ze als geschenk krijg, zijn ze sowieso bijzonder
![]()
Zelf verzamel ik Suske en Wiskes, al ben ik geen fanatieke verzamelaar. Ik hoef niet alle speciale exemplaren. Mijn doel is gewoon om uiteindelijk de reguliere uitgaven allemaal te hebben.
-
Donker_Zeester_Rots
- Voornaamwoorden: Hun / Henne
Dat heb ik met Asterix & Obelix. Absolute # 1 is De Intrigant.Vief_Ven_Libel schreef: 28 jul 2018, 09:16Ik lees dit topic nu pas, vandaar mijn late reactie: ken je de Elephant Parade? Moest ik meteen aan denken toen ik dit las.Wild_Hert_Salamander schreef: 31 mei 2018, 23:14 ik verzamel olifantenkoop ze zelf alleen als ik ze echt bijzonder of mooi vind. als ik ze als geschenk krijg, zijn ze sowieso bijzonder
![]()
Zelf verzamel ik Suske en Wiskes, al ben ik geen fanatieke verzamelaar. Ik hoef niet alle speciale exemplaren. Mijn doel is gewoon om uiteindelijk de reguliere uitgaven allemaal te hebben.
-
Amber_Zwaluw_Hert
'de stok, de stok' is een klassieker tijdens de kaasfondue. En Asterix en de Britten is één van mijn favorieten 'hij is gekookt in een muntsausje, het arme beest'Donker_Zeester_Rots schreef: 28 jul 2018, 10:22
Dat heb ik met Asterix & Obelix. Absolute # 1 is De Intrigant.![]()
-
Wild_Hert_Salamander
- Transgender
Mijn vader verzamelt ook Suske en Wiskes, ook niet fanatiek. Maar wel handig om wat te weten om te geven voor verjaardagen en sinterklaasVief_Ven_Libel schreef: 28 jul 2018, 09:16