Ook mijn kinderen weten er nu van.
Ik heb dat best wel in vlot tempo gedaan, omdat ik het echt zat was om het verborgen te houden.
In mijn geval werkt het wel in mijn voordeel dat ik veel in het alternatieve wereldje zit en zo ook mijn kinderen ( Industrial, cybergothic, steampunk )
Schoondochter reageerde als volg : oh wat gaaf, vind ik echt fijn dat je het met ons deelt, wij hebben ook nog andere vrienden die zo iets zijn, en volgende keer gaan we lekker samen op pad !!
Mijn vriendin zoekt vaak leuke kleding uit om te dragen als we samen zijn, we gaan ook samen winkelen, en kijken we dus naar leuke dingen voor ons samen.
We hebben bijna de zelfde maten, ook schoenen 38/39 dat is wel fijn
ik wil er wel naar toe werken om me ook buitens huis als vrouw te gaan begeven, dat vind ik best een grote enge stap.
Ik ben van me zelf best extravert en zie je ook aan mijn kleding, ik ben geen grijze muis.......
Maar ja om meteen op te vallen is niet echt verstandig, dat ben ik me wel bewust.
Overmorgen heb ik een afspraak bij mijn huisarts, gewoon over wat andere dingen .
Ik ben wel van plan om er als vrouw heen te gaan, ik ga met de auto ( maar ja die is ook al zo opvallend ..... )
Ik zal het er met hem ook over hebben hoe ik me voel en zo.
Tja komen er tegelijk nog meer dingen bij kijken wat lastig kan zijn, ik ben namelijk ook nog eens Veteraan en loop met wat problemen bij het veteranen instituut, heb net iemand thuis gehad en die kent me nu zo, die vond het wel verstandig het er over te hebben daar, wat ik dan ook donderdag ga doen.
Verder zoek ik best wel wat confrontatie bewust op, zo als gewoon met gelakte nagels ergens te verschijnen.
Tot ik de stap aan durf om in jurk of zo ergens heen te gaan.