Nieuwe chat! Zie dit topic.

Vriendinnen :-)

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Vriendinnen :-)

Bericht door Anon20190516 »

Zoals jullie wel weten was 2017 best een dubbel jaar voor mij. Aan de ene kant had ik mijn srs(november)wat natuurlijk positief was,maar ook is mijn vader overleden (februari)en in de nasleep daarvan(heftige emoties door het overlijden,maar ook veel te hoog oestrogeen level)ruzie gekregen met mijn allerbeste vriendin,wat uiteindelijk resulteerde in een breuk met haar.familie die totaal niets van zich hebben laten horen en zien na mijn srs(de band was sowieso niet al te best). 2018 is voor mij een veel mooier jaar geworden. Vooral de laatste maanden word het steeds positiever. In september heb ik het eerste deel van mijn ffs gehad (deel twee is komend jaar)ik heb hierna fijne steun van Tanisha en Renee gekregen.twee ontzettend lieve mensen.
En in september kwam ik in contact hier op het forum met twee ontzettend lieve Meiden die mijn allerbeste vriendinnen zijn geworden.Jennifer en Esther zijn meer dan vriendinnen ..ze zijn mijn zusjes geworden.we steunen elkaar als we het moeilijk hebben ,gaan lekker samen op stap naar leuke dingen en steden. Appen elkaar praktisch elke dag . En ik ben zo ontzettend blij met deze twee prachtmeiden!!!
2017 was ik aardig ingestort,maar ik bloei elke dag een beetje meer op. Tanisha en Renee
En mijn zusjes:Jennifer en Esther ..dankjewel dat jullie in mijn leven kwamen..
Liefs Rikki
:hbeat:
Offline
Gebruikersavatar
Hormoonmeisje
Berichten: 309
Lid geworden op: 24 dec 2018, 03:34
Gender: Vrouw
Locatie: ??

Re: Vriendinnen :-)

Bericht door Hormoonmeisje »

Maak van 2019 ook een mooi jaar, Rikki. Fijn om te lezen dat je veel steun hebt en dat je veel comfortabeler in je lichaam zit.
Groetjes,
Kato
Ik schrijf niet meer mee en lees niet meer mee op dit forum.
Gebruikersavatar
Jennifer84
Berichten: 156
Lid geworden op: 17 jul 2017, 00:21
Gender: Trans MtF
Locatie: provincie Utrecht

Re: Vriendinnen :-)

Bericht door Jennifer84 »

Wat een mooi berichtje zusje. Wel een foutje gezien, we appen niet praktisch elke dag maar gewoon de hele dag.
Maar jij bent voor mij ook een hele dierbare vriendin geworden en de uitstapjes zijn erg gezellig.
Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn.