Vaginoplasty met bewaring van de penis.

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Jannet V

Re: Vaginoplasty met bewaring van de penis.

Bericht door Jannet V »

Heel eerlijk? Ik geloof er werkelijk geen ene pixel van. Wat ik wel geloof is dat er mensen zijn die het creëren van een andere waarheid tot een kunst hebben verheven.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Wolfy_girl

Bericht door Wolfy_girl »

That's a "yikes" from me. :P

Ik ben zelf ook een beetje aan het twijfelen of dit echt is of niet. De foto's zijn klein dus je weet het nooit.
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Zal mij verbazen als dit nep is er zijn zat die zoiets mooi vinden.
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

tanisha schreef: 27 dec 2018, 09:04 Zal mij verbazen als dit nep is er zijn zat die zoiets mooi vinden.
...maar je komt dan toch echt wel in de hoek van Body Modification terecht. Een hoek waar we toch heel zorgvuldig de SRS/GRS/GCS/GAB/GBB of hoe je het ook noemen wilt, uit willen houden.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gwenda

Bericht door Gwenda »

Ik heb het net met verbazing zitten lezen. Het geeft mij een nogal onbehagelijk gevoel. Ik zou het zelf zeker niet overwegen. Ik vraag me ook af of het echt is. De naam van de chirurg zou helpen. Daarnaast vraag ik me af of het fysiek wel past.
Hormoonmeisje

Bericht door Hormoonmeisje »

Gwenda schreef: 27 dec 2018, 12:52 Ik heb het net met verbazing zitten lezen. Het geeft mij een nogal onbehagelijk gevoel. Ik zou het zelf zeker niet overwegen. Ik vraag me ook af of het echt is. De naam van de chirurg zou helpen. Daarnaast vraag ik me af of het fysiek wel past.
Satterwhite en Wittenberg zijn de chirurgen die dit aanbieden naar wat ik begrepen heb uit de Reddit thread. Wittenberg heeft het op haar website staan als een “optie”.
Ik schrijf niet meer mee en lees niet meer mee op dit forum.
Hormoonmeisje

Bericht door Hormoonmeisje »

Jannet V schreef: 26 dec 2018, 23:51 Heel eerlijk? Ik geloof er werkelijk geen ene pixel van. Wat ik wel geloof is dat er mensen zijn die het creëren van een andere waarheid tot een kunst hebben verheven.
Dr Wittenberg en dr Satterwhite bieden dit als een optie aan op hun website voor non-binaire mensen, dus kan wel echt zijn. Of het een smakelijke optie is, is iets anders.
Ik schrijf niet meer mee en lees niet meer mee op dit forum.
Anon20190122

Emma schreef: 27 dec 2018, 11:49
tanisha schreef: 27 dec 2018, 09:04 Zal mij verbazen als dit nep is er zijn zat die zoiets mooi vinden.
...maar je komt dan toch echt wel in de hoek van Body Modification terecht. Een hoek waar we toch heel zorgvuldig de SRS/GRS/GCS/GAB/GBB of hoe je het ook noemen wilt, uit willen houden.
Is eigenlijk de zelfde reden waarom vroeger alles of niks gedaan werd.
Maar goed kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich beide voelen en dit een prima oplossing vinden.

Zelf ben ik voor de alles of niks optie maar goed dan is mijn mening.
Anon20190122

Een kennis heeft voor zoiets een mooi woord een hermanvrouwdiet. :P
Gwenda

Bericht door Gwenda »

Hormoonmeisje schreef:
Gwenda schreef: 27 dec 2018, 12:52 Ik heb het net met verbazing zitten lezen. Het geeft mij een nogal onbehagelijk gevoel. Ik zou het zelf zeker niet overwegen. Ik vraag me ook af of het echt is. De naam van de chirurg zou helpen. Daarnaast vraag ik me af of het fysiek wel past.
Satterwhite en Wittenberg zijn de chirurgen die dit aanbieden naar wat ik begrepen heb uit de Reddit thread. Wittenberg heeft het op haar website staan als een “optie”.
Ik heb de beide websites bekeken.... ik zal wel kippig zijn. Niet een link gevonden. Mij valt op dat beide chirurgen wel de methode beschrijven met de penisinversie techniek waarbij laser ontharing nodig is. Dat is een methode die vumc ook toepast.