Zo ben ik graag bezig met airbrushen en ben ik op het moment bezig om 3D modelling in ZBrush en 3dsMax onder de knie te krijgen. Ik bespeel al 8 jaar de gitaar, al ben ik het helaas een beetje verleerd en ik begin met het spelen op een keyboard. Verder ben ik bezig met fotografie (DSLR Nikon D90), luister ik graag muziek (metal, rock, industrial, gothic, film scores etc.) en ik ben redelijk gameverslaafd (PC, PS3)
Ik bezoek ook graag concerten/festivals (Graspop en voornamelijk metalconcerten), ik hou gewoon van de sfeer bij ieder concert. Vind het altijd wel gezellig.
En voor mijn opleiding werk ik met film en animatie, maar ik richt me vooral op animatie. Het is leuk om je eigen karakter "levend" te zien worden.
Maar mijn grootste hobby, of beter gezegd, passie, is tekenen. Tekenen is dan ook iets wat mij een groot deel van de dag bezig houd, of het nu voor school is of gewoon voor mezelf. Hier staan wat voorbeeldjes van wat ik teken, staat alleen ook wel veel oude meuk op (beetje "zelfpromotie", als dat mag :p) http://lakebodom.deviantart.com/