wist nog niet of ik het zou aandurven om als vrowu te gaan winkelen, maar heb voor de zekerheid alle kleding en laarzen in een ruime tas meegenomen.
heb bij kapsalon van Mari vd Ven mijn wenkbrouwen laten doen, harsen, epileren en inkleuren.
Toen naar winkel met pruiken om een mooie pruik te kopen.
Ik heb dus een zwarte gekocht , lang tot halverwege de rug en in laagjes geknipt, dus niet al te opvallend, is kleur zo als mijn eigen haar ook is/ was.
Toen ben ik ergens gaan omkleden, heb me opgemaakt en zo weer de straat op.
eerst erg onzeker en best nerveus, heb expres haar beetje over ogen laten vallen en beetje hoofd laten hangen, kon wel andere mensen bespieden zo op hun reactie.
winkel waar ik pruik heb gekocht is vooraan, dus ik gewoon naar binnen toe als vrouw deze keer.
vrouwtje begon me meteen te helpen en vroeg wat ze voor me kon doen, die herkende me absoluut niet
Dus ik zeg gewoon, wat vind je? staat wel he ? LOL even stil , jeetje zegt ze ik herkende je echt niet, je ziet er heel erg goed uit zo hoor . kwam een jonge vrouw binnen die er ook was toen ik de pruik kocht, denk vaste klant. dus zij tegen dat vrouwtje wat vind jij, kooi he ? zeker zegt ze iet er echt goed uit hoor .
Dus ik wat meer zelfvertrouwen verder de stad in, haren nog beetje langs gezicht, maar verder opgeheven hoofd en midden op de straat, ik loop er en ga voor niemand aan de kant, dat straal ik ook uit, gewoon nonchalant maar hou iedereen in de gaten.
Bijna iedereen loopt me gewoon voorbij, mannen vrouwen kinderen scholieren, .......ehhh mannen kijken om ja LOL
Dus dan maar winkelen, van Haren enkel laarsjes gekocht, V&D nagellak en koussen, veel ander schoenen en kleding winkels in geweest, parfumerieën en winkeltjes met sierraden en frutsels
en het gaafste van alles is, ik werd overal met mevrouw aangesproken en goed geholpen met keuze nagellak en zo.
Toen naar de bus, inmiddels 17 uur, dus erg druk ( auto stond op transferium ) was een groep oudere vrouwen ( zo zagen ze er ten minste uit, maar denk dat ze mijn leeftijd waren) hoorde ik zachtjes opmerkingen maken over mijn figuur , heerlijk ..........wat ben ik trots op mijn vrouw zijn:)
Ik heb niets nodig maar ga morgen als het droog is lekker ff hier naar de stad.
Wel grote kans dat ik bekenden tegen kom, maar wil zien wat er gebeurt, denk niet dat ze me herkennen, dan misschien nog ergens even wat te drinken pakken.........ik heb er zin in