ik wil voor juli een hysterectomy omdat dan mijn pil stopt en ik ze niet meer bij wil kopen (veel te duur), tegen die tijd zal ik al wel aan de testosteron zitten, maar wanneer precies weet ik nog niet, ik wil die hysto net de testosteron overlappen, dus maw van zodra ik begonnen ben met T wil ik die hysto inplannen want blijkbaar kan dat vrij rap.
Dus nu vraagt hij mij, wat de beste ingreep is met betrekking tot volgende operaties (meta of fallo), ik ga zowieso de eierstokken en baarmoeder eruit laten halen, maar mijn vraag is, heeft er iemand al de vagina laten verwijderen VOOR de meta of fallo operatie? (dus niet gelijktijdig met!)
Ik heb ergens gelezen dat dat wel kan maar dat ze dan je urinebuis al moeten verleggen / verlengen.....denk niet dat de gyneacoloog daar verstand van heeft, omdat je anders kans hebt op verstopping / infecties (omdat de rest wat er rond zit moet genezen zeker).
Ik have no idea, wat ik moet doen, zeggen .....ik heb hier ook geen verstand van, als t aan mij ligt, moet die vagina er meteen mee uit.
Ik overleef dat niet als ik die nog zou hebben en ze zouden daar een tampon in gestopt hebben tegen bloedverlies.....dan krijs ik heel het ziekenhuis bijeen, ik zweer het
Maar ja ik wil natuurlijk ook niet dat ze nadien met de meta zouden zeggen: ja maar die hadden we wel kunnen gebruiken nog voor de urinebuisverlenging (heb ergens gelezen dat dat blijkbaar ook kan), en moest er niks gedaan worden aan de urinebuis en ik krijg daar toch complicaties.....ja dan is men blaas waarschijnlijk al geknapt nog voor ik in t ziekenhuis beland (kleine blaas en ik hou niet lang op)
oh das wel 1 voordeel he, als er straks meer ruimte is in men onderbuik, kan men blaas misschien wat groeien
En ik kan ook geen afspraak maken met een chirurg want daar ben ik nog lang niet. Ik zou er wel een willen mailen....maar of die tijd heeft om te antwoorden.
I don't know!! waarom moet een mens ook altijd alles zelf uitzoeken :s
oh by the way, ik heb hier net ergens gelezen, als je meta doet met het oog op daarna nog fallo te kunnen doen, dat die meta dan anders gedaan word? Please explain? als iemand dat weet, wat er dan anders aan is.
In het begin toen de gyneacoloog zei: ja ik ehb nog 1 pil, werkt dat niet, of vind je dat niks, dan doen we hysto.
En toen was ik kei blij, eindelijk van die rommel vanaf. Maar hoe dichter het komt......the more i freak out!, en dan voornamelijk over: oh shit weer een ziekenhuis...heb daar slechte ervaring mee.
Nog iets: als je meta doet, moet er dan ook iets onthaard worden?
Sorry is vanalles door elkaar i know, maar iedereen zit achter men kont van: zoek dit op, zoek dat op (gyneac en psych), dus ja dat is mijn huiswerk, dat ik van te voren weet hoe en wat precies.