Nieuwe chat! Zie dit topic.

De moppenkoning

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Daniet
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 nov 2018, 21:34
Gender: Trans FtM

De moppenkoning

Bericht door Daniet »

Als 8 jarige was ik enorme fan van moppen. Ik verzamelde ze overal en elk gesprek dat ik had, met volwassenen en kinderen, daar MOEST zo'n grap in komen.


Recentelijk dacht ik eens terug aan één zo'n mop in het bijzonder, maar dan met een trans tintje eraan:

Een nette dame heeft twee hondjes. Jeweetwel, zo'n vrouw met d'r neus in de lucht, een facelift en twee van die keffers met roze halsbandjes ingelegd met diamantjes. Ze noemde haar hondjes 'Tietje' en 'Tytje' (vraag niet waarom, dat heet vrijheid van meningsuiting).
Op een dag stapt ze in de bus en vraagt aan de chauffeur: "Mogen mijn Tietjes ook mee?" De buschauffeur antwoord heel nonchalant: "Natuurlijk. Ik laat mijn piemel toch ook niet op mijn nachtkastje staan"


En dan nog iets wat ik me pas realiseerde met het doen van m'n belastingaangifte. Als ik over een paar jaar naar het ziekenhuis ga, voor 'de operatie', dan mag ik de reiskosten e.d. aftrekken bij de belasting. Kortom: Ik mag mijn PENIS AFTREKKEN bij de belasting!!!

Okay, ik ben weg hier.

Maar ik hoop dat jullie ook nog een paar goede trans grappen hebben. Want lachen is gezond en we kunnen wel wat positiviteit gebruiken :P
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: De moppenkoning

Bericht door Anon20200101 »

"I'd give up my nuts for that" was een opmerking die ik af en toe plaatste als ik met vrienden over iets sprak wat iemand in de groep graag wilde bereiken.
Korte ongemakkelijke stilte, en beetje een WTF?!? gezichtsuitdrukking, en snel daarna een heel vrije lach 😁
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: De moppenkoning

Bericht door Alice »

Ook een moppig draadje
viewtopic.php?f=18&t=417
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
Wolfy_girl
Berichten: 361
Lid geworden op: 10 sep 2018, 17:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Twente

Re: De moppenkoning

Bericht door Wolfy_girl »

LauraHeleneN schreef: 23 mar 2019, 13:54 "I'd give up my nuts for that" was een opmerking die ik af en toe plaatste als ik met vrienden over iets sprak wat iemand in de groep graag wilde bereiken.
Korte ongemakkelijke stilte, en beetje een WTF?!? gezichtsuitdrukking, en snel daarna een heel vrije lach 😁
Een trans vriendin van mij word binnenkort 40, en voor de grap noemt ze zichzelf wel eens "Tranny-Granny". :D
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: De moppenkoning

Bericht door Emma »

Ik geloof dat Eva en ik elke dag wel wat T-gerelateerde galgenhumor uitkramen. Meestal vreselijk flauw en niet voor reproductie geschikt...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: De moppenkoning

Bericht door Anon20190508 »

Vriend van me vertelde laatst dat tijdens zijn hysto de dokters zijn blaas geraakt hadden waardoor hij nu zijn plas heel moeilijk kan ophouden, en mijn eerste reactie was: 'dat is kut' en we hebben wel 5 minuten gelachen :lol:
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 545
Lid geworden op: 10 mar 2019, 17:47
Gender: Genderqueer
Locatie: Gelderland

Re: De moppenkoning

Bericht door Hielke »

Als mijn zusje (cis sis! ;) ) iets vervelends verteld, sluit ze vaak af met "Ach, het zal wel over gaan voordat ik een jongetje ben"
Sep 2019 Start Testosteron
Juni 2020 Mastectomie
Juni 2022 Colpectomie, Hysterectomie, Ovariectomie
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: De moppenkoning

Bericht door Emma »

Ik (toen pre op) stap onder de douche vandaan. Eva: "wat heb jij daar nou?" Ik, naar beneden kijkend:"ja, wat gek, moet ik toch eens mee naar de dokter gaan!"
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: De moppenkoning

Bericht door Emma »

Andere badkamergrap, van ver vóór Eva, net na mijn coming out... mijn jongste zoon (toen een jaar of 9) gaat na mij onder de douche. Ik besef dat ik wat vergeten ben en loop terug de badkamer in. Roept hij lachend: "Help! Een naakte vrouw in de badkamer!"
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Daniet
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 nov 2018, 21:34
Gender: Trans FtM

Re: De moppenkoning

Bericht door Daniet »

Geweldig om te horen allemaal!
De zin "als ik een jongetje ben.. " wordt hier ook vaak gebruikt xD


Also, dat andere draadje ziet er nogal oud uit? Of ligt dat aan mij?