Winkel ervaringen

Make-up, kleding, en zo voort
Harro

Re: Winkel ervaringen

Bericht door Harro »

Inmiddels een paar keer 'mannelijk' wezen shoppen. t s inderdaad even wennen aan de maten. De eerste de beste keer bij de mannenafdeling van de Sting (echt ook een andere etage dus daar kun je niet even 'per ongeluk' belanden) zie ik een collega met haar vriend. En dat terwijl ik nog nauwelijks out ben en al helemaal niet op mn werk. Heb ik weer :?
Heel snel de paskamers ingedoken dus haha. Maar was daarna wel gelijk over mn gevoel van ongemak heen.

Daarna een keertje wezen shoppen met mijn beste vriendin, was echt heel leuk. Zij was degene die me erop wees dat vrouwen over het algemeen hun broeken hoger optrekken. Klinkt een beetje fout, weet ik. was wel blij met haar tip, want ik ben echt niet goed in dat soort dingen.

Heb zelf goede ervaringen bij Jeans Centre, Shoeby en de Sting

groetjes

Henrico
Martijn

Bericht door Martijn »

Jeans centre heb ik ook goede ervaringen mee. Word er goed geholpen en voel me daar op mijn gemak.
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
Jake

Bericht door Jake »

Ik heb eigenlijk m'n hele leven al kleding van de mannenafdeling, gewoon omdat het lekkerder zit. M'n moeder ook trouwens en we hebben nog nooit rare blikken gehad.

De eerste keer heren ondergoed kopen was wel even spannend. Ik hield me gewoon voor dat een winkel er nou eenmaal is om dingen te kopen en ik ben een gewone betalende klant. Zelfs als het een vreemde situatie wordt maakt het niet uit, want ik zal die persoon waarschijnlijk nooit weer zien. Dus gewoon verstand op nul en doen, over 30 minuten ben ik weer thuis en heb ik wat ik hebben wil. Toen ik mezelf dat eenmaal had verteld was het eigenlijk een fluitje van een cent.
Venka

Bericht door Venka »

`Waarom druk maken om kleding te kopen,voor hetzelfde geld koop je kleding voor je broer/vriend.Ik heb mij daar nooit druk om gemaakt,voor mijn coming out kocht ik ook kleding voor mijn ex vrouw.Liep ik ook rustig bij H&M tussen de vrouwen te shoppen en nog nooit wat over gehoord.
Arike

Bericht door Arike »

En vooral die gezichten dan zien als je toch zelf ging passen :P :P
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
J1nny

Bericht door J1nny »

In mijn geval kon dat daar de maten overeen komen. :D
Maar vrouwen kopen vaker herenondergoed voor hun partners, kijkt vaak minder raar dan heren die een damesfuikje halen.
Hoewel ik daar ook nooit een punt en probleem van heb gemaakt.
Martijn

Bericht door Martijn »

Arike schreef:En vooral die gezichten dan zien als je toch zelf ging passen :P :P
Herkenbaar ;) Hoewel ik wel één keer de ervaring heb gehad dat er twee jochies waren die weg wilden van de afdeling, want ze vonden mij psychisch niet helemaal in orde dat ik tussen de mannenkleding rondliep. Ik ben daarna een paar weken niet meer in die winkel geweest.
tot ik ga staan
Harro

Bericht door Harro »

Hmmm volgens mij waren die jochies psychisch niet in orde. Wat een huftertjes zeg.
Ik zou denk ik die winkel helemaal niet meer binnengaan
Jessy

Bericht door Jessy »

Hoezo? Was die winkel van die jochies dan?
Vervelende mensen kun je overal wel eens tegenkomen, dat is het leven. En daar hoef je ook geen trans voor te zijn.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Martijn

Bericht door Martijn »

Henrico schreef:Hmmm volgens mij waren die jochies psychisch niet in orde. Wat een huftertjes zeg.
Ik zou denk ik die winkel helemaal niet meer binnengaan
Ze waren niet van de winkel zelf. Ben daarna sowieso even een tijdje kleding via internet gaan bestellen. Even een dreun gehad in mijn zelfvertrouwen, maar gewoon weer de stap gezet om te winkelen in echte winkels. Ik laat me niet wegsturen door een paar jochies ;)
tot ik ga staan