een avondje bij mij kletsen?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Aris
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2012, 21:39
Gender: Anders
Locatie: Oss

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door Aris »

hahe lekker he ?
En Jessy, ik ben en blijf indo, dus gastvrijheid staat hoog in het vaandel !. voor die gene die het niet lusten zal er wat anders zijn, geen probleem :) als het dan maar even op tijd kenbaar gemaakt word.
en boterham pindakaas is ook zo gemaakt hoor LOL
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door Jeste »

Op dit moment kan ik er nog niets over zeggen, of een bepaalde datum goed uitkomt.
Om te beginnen ga ik eerst naar naar De Meermin in Nijmegen, komende donderdag.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
chantall
Berichten: 63
Lid geworden op: 04 nov 2012, 15:34
Gender: Vrouw
Locatie: Groningen

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door chantall »

Leuk initiatief Aris, voor dit jaar komt het ff te snel voor mij, maar zou graag een volgende keer willen komen. Lijkt me heel erg leuk met gelijkgestemden zo een dag mee te maken. Maar voor deze ronde wens ik jullie allemaal veel plezier in Oss. groetjes chantall
Gebruikersavatar
Aris
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2012, 21:39
Gender: Anders
Locatie: Oss

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door Aris »

Hallo Chantal, is nog niet gepland hoor :) we gaan de drukke dagen tegemoet dus is voor iedereen vaak erg hektisch en geregel met van alles.
Ik ben nu bezig met een gecostumeerd feest voor aanstaande zaterdag 17 november, iedereen moet verkleed komen, geen speciaal thema, beetje fantasy is prima.
Ik neem een mooie Victoriaanse jurk voor me zelf, met alle bijbehorende frutsels :P, iedereen die komt weet ook van mijn vrouw zijn, hebben er geen moete mee en ook niet met anderen die zo zijn.
Aantal mensen lenen van mij wat kleding, Gothic, burlesque en Victoriaans, andere ,maken of kopen zelf wat.
komen weer iets van 25- 30 man als ik het zo snel bekijk, erg leuk :)
Ik hou het altijd open voor iedereen, vaak dat er mensen komen die ik tot dan toe alleen virtueel ken, wel leuk :)

Dus als er hier mensen zij die denken goh wat leuk en willen komen, ik vind het prima, alleen wel even laten weten dan.
Misschien mooie gelegenheid om kennis te maken toch ?
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding