een avondje bij mij kletsen?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
robin026
Berichten: 22
Lid geworden op: 17 aug 2012, 11:23
Gender: Trans MtF
Locatie: arnhem

een avondje bij mij kletsen?

Bericht door robin026 »

hoi ik ben dus robin uit arnhem en zoek kontakt met gelijkgestemden om eens gewoon te babbelen
ik woon op mezelf en kan makkelijk ontvangen
xx robin
Gebruikersavatar
Gwendolyn
Berichten: 457
Lid geworden op: 27 aug 2012, 00:29
Gender: Vrouw
Locatie: Stiens

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door Gwendolyn »

Robin, wat jammer dat zo velen zo ver van elkaar wonen. Stiens ( Friesland )<==> arnhem is iets te ver voor mij, maar er zijn velen die vast wel bij jou in de buurt wonen. :D

Gwendolyn
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door Jeste »

Vind ik een goed idee.
Het zou wel fijn zijn als er nog wat anderen die zich androgyn voelen bij komen. Daar schreef ik hier eerder al iets over.
Het is voor mij echter toch ook wel lastig dat ik niet in de buurt van Arnhem woon. Zeker om daar 's avonds of op zaterdag naartoe te gaan.

Ik vind zowieso 's avonds vervelend om ergens naartoe te gaan, zeker als het wat verder weg is, of als ik met het openbaar vervoer moet. Ik heb een ontzettende hekel aan al die stress en drukte. Al die luidruchtige mensen om me heen. Het liefst ga ik ergens halverwege de ochtend naartoe als de mensen nog rustig zijn en dan net na de avondspits weer terug, of juist heel laat op de avond en dan aan het einde van de nacht weer terug. En de zaterdag is voor mij echt de dag om zo weinig mogelijk drukke plakken op te zoeken. Dan zijn de mensen de hele dag door druk om schreeuwerig.

Wat ik heel erg mis voor wat betreft het tegenkomen van androgyne mensen zijn de gothic-feesten. In de periode ±2002 tot ±2006 waren er veel goede feesten. Daar kwam ik ook steeds dezelfde mensen tegen. Meestal was het ook nog in de nacht van vrijdag op zaterdag en dan was het redelijk makkelijk met terug naar huis gaan, omdat op zaterdagochtend de treinen meestal niet zo heel laat beginnen te rijden (in tegenstelling tot zondagochtend). Wat jammer dat dat nu is verdwenen, of heel anders is geworden wat betreft publiek en sfeer.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
robin026
Berichten: 22
Lid geworden op: 17 aug 2012, 11:23
Gender: Trans MtF
Locatie: arnhem

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door robin026 »

hoi allen ik kan maandag t e m woensdag overdag en of s avonds ontvangen. en ja androgyne in de buurt zou natuurlijk mooi zijn. en met een paar gezellig.
xxx robin
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1268
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door Jeste »

Het zou leuk zijn als er nog wat androgynen opduiken. Ze zullen er toch wel zijn? Ach, misschien zijn ze er niet zo erg mee bezig.
Laten we even afwachten. Misschien wordt dit wel opgepikt door mensen met androgyne gevoelens danwel uiterlijkheden.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
Aris
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2012, 21:39
Gender: Anders
Locatie: Oss

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door Aris »

Hoi, ik speelde ook al met de gedacht om eens wat met elkaar af te spreken gewoon hier thuis.
Ik woon zelf in Oss.
Arnhem Oss, Nijmegen Eindhoven, is allemaal best te doen, gemiddeld ongeveer 30 minuten reistijd denk ik.
Dus laat even weten wie er interesse heeft, ik kan eigenlijk iedere dag van de week wel, zit toch zonder werk.

speelde ook al in gedacht met het idee om zo iets te organiseren waar dan de partners ook bij zijn, zo dat die dan ook hun gedachten / ervaring kunnen wisselen.
Is dat ook iets misschien waar interesse voor is ?
Gewoon huiselijke kring, dan kan ik 15 personen hebben ongeveer.
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Minne
Berichten: 186
Lid geworden op: 04 aug 2012, 10:29
Gender: Trans FtM

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door Minne »

Ik ben ook androgyn(nouja, androgyne FTM dan, niet androgyn als in perfect in het midden)maar ik weet nog niet zo goed of ik nu al andere transen wil ontmoeten, ik begin pas net met het hele proces en ik wil graag voor mezelf uitmaken wat ik nou precies voel, zonder invloed/voorbeelden van anderen, als dat logisch is? Ik sta nu nog op de wachtlijst(bij het UMCG, dus volgend jaar zullen de diagnostische testen wel beginnen), als ik daar eenmaal doorheen ben en meer echt bezig met het proces, misschien dat het me dan meer trekt, tot dan is het forum eigenlijk wel genoeg voor mij.

(Ik dacht, ik typ dat even neer, want ik had ook al niet gereplyed over dat topic over meeten met andere androgynen, dat jullie niet denken dat het me niet leuk lijkt of ik jullie niet aardig vind, ik ben er zelf gewoon nog niet echt klaar voor)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door Eva »

@ Robin: Heb jij tot nu toe reacties ontvangen?

@ Aris: Het concept van 'gewoon thuis' klinkt goed. Het gebeurt soms ook al wel. Met een BBQ bijvoorbeeld, maar dat zijn dan meestal mensen die elkaar al wat langer kennen.

We hebben donderdag 8 november in onze agenda staan en hopen jullie te ontmoeten in De Meermin. Kunnen we misschien wat van gedachten wisselen :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door Anon20180501 »

Mijn goede voornemen voor 2013 zal zijn dat mits ik niet verhinderd ben door ziekte of belangrijke zaken ik graag zal ingaan op direkte en indirekte uitnodigingen.
Tot die tijd zal ik het moeten doen met het veelzijdige vertier dat mijn eigen stad me biedt. Is geen straf kan ik iedereen verzekeren. ;)

Liefs, Daniela
Gebruikersavatar
Aris
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2012, 21:39
Gender: Anders
Locatie: Oss

Re: een avondje bij mij kletsen?

Bericht door Aris »

Eva, ik geef sinds 5 jaar in september een feestje hier thuis, gewoon om dat het leuk is :)
Is American BBQ party, dus iedereen neemt iets mee.
iedere keer gemiddeld 45 man hier thuis, reuze gezellig, tuin, keuken en huiskamer is beschikbaar en kan het allemaal kwijt.
Kort om ik weet wel hoe iets te organiseren :)
8 Nov hebben we het er nog wel over, doe zo iets reuze graag :) wat dat betreft hou ik erg van gezelligheid en een feestje.
Ik ben 17 Nov jarig en heb dan een verkleed feest in de planning staan, gewoon in de ruimste zin van het woord, dus spijkerbroek en t shirt is NOT done :)
Dit zijn altijd open feesten, dus in principe iedereen die ik ken of die mij kent is welkom, en zijn allemaal heel ruimdenkende en open mensen :)
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding