welke lingerie en eventueel protheses?

Make-up, kleding, en zo voort
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: welke lingerie en eventueel protheses?

Bericht door Irene_de_Vreede »

Je omkleden op je werk, zonder kleedkamers? bestaat zoiets nog in 2012? Ik kan me er helemaal niets bij voorstellen, moet er ook niet aan denken.
Irene
Venka

Bericht door Venka »

Ja dat bestaat nog,1 hele grote omkleed ruimte met iets van 300 kasten en daar kleed jij je om.Ik dus niet meer want er is niets walgelijkst als een mannen kleed ruimte.Tot voor kort was er zelfs een gezamenlijke douche ruimte en een paar douche hokjes.Nu is de boel gerenoveerd en zijn er alleen nog douche hokjes.Mijn zien ze daar nooit meer.
Arike

Bericht door Arike »

Overigens... Voor mensen die er zelden komen ;) :
In saunacomplexen is het heel normaal dat er alleen grote kleedruimtes zijn, zonder aparte kleedhokjes en zonder scheiding tussen mannen en vrouwen ... (en hetzelfde geldt voor de douches)

Maar ja, da's natuurlijk wel vrije tijd, geen werk ;)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Jannie

Bericht door Jannie »

Ik heb wel n mooie verzameling... Meestal Franse merkensetjes maar ook Primma Donna en Marie Jo zijn mijn lievelingsmerken... Mijn maat heb ik door scha en schande moten ontdekken, 95C iteindelijk, mét ruimte voor mijn prohesen... Slipjes M, soms draag ik er een gaf onder, da's n minislipje waarmee je je penis en balletjes mooi kan wegstoppen. nu, ik draag zowat 24/4 en 7/7 lingerie... Héérlijk, niet?
Nu hebben we een Mey winkel in Antwerpen, en ook dit is leuk, zacht, fijn en sexy. Ik kocht vroeger wel ns kousen van Gerbe, maar wegens te duur en het stopzetten van hun mannenlijn, nu meestal nylons uit Aldi en Lidl... Best goede kwaliteit voir n betere prijs.
Judiana

Bericht door Judiana »

iemand ervaring met de Amoena Amolux protheses? zelfklevend danwel non zelfklevend?
J1nny

Bericht door J1nny »

Judith schreef:iemand ervaring met de Amoena Amolux protheses? zelfklevend danwel non zelfklevend?
Ja, ik.
Amoena zelfklevend.
Uitstekende stuff.
De contact versie overigens, Amolux kan ik nergens terug vinden?

Voor meer info doe je maar een pb.
Gwendolyn

Bericht door Gwendolyn »

Judith schreef:iemand ervaring met de Amoena Amolux protheses? zelfklevend danwel non zelfklevend?
Judith, ik gebruik protheses van het merk Amoena. Type 383 “Comfort +” Contact 2A Size 7 R & L 477g per protheses
er zijn ook andere merken die professionele protheses maken. Als trans vrouw met groen licht, nu als post op, heb ik ( nog ) recht op mamma protheses ( uitwendig ) die tot een max bedrag dat net niet dekkend is. Per verzekeraar schijnt het te vergoeden bedrag te verschillen.

Deze protheses zijn van de hoogste kwaliteit, dragen / gedragen zich als biologische borsten ( na genoeg ) en kunnen zowel zelf plakkend als in een BH zak gedragen worden.
Laat je voorlichten in een speciaal zaak, dan weet je wat zij er van vinden, en evt wat je er voor kwijt bent.

Ik gebruik ze zowel zelfplakkend, met speciale prothese bh's als gewoon goede bh's ( let op een volle cup, en brede draag banden. ) Als niet plakkend los in de prothese zakken van prothese bh's. :D

Een andere voordeliger optie zolang je ze niet vergoed krijgt, zou o.a. de volgende kunnen zijn: http://www.ebay.com/sch/special-trade/m.html" target="_blank
Ik heb daar echter geen ervaring mee.

Gwendolyn
Judiana

Bericht door Judiana »

Gwendolyn schreef:
Judith, ik gebruik protheses van het merk Amoena. Type 383 “Comfort +” Contact 2A Size 7 R & L 477g per protheses
er zijn ook andere merken die professionele protheses maken. Als trans vrouw met groen licht, nu als post op, heb ik ( nog ) recht op mamma protheses ( uitwendig ) die tot een max bedrag dat net niet dekkend is. Per verzekeraar schijnt het te vergoeden bedrag te verschillen.

Deze protheses zijn van de hoogste kwaliteit, dragen / gedragen zich als biologische borsten ( na genoeg ) en kunnen zowel zelf plakkend als in een BH zak gedragen worden.
Laat je voorlichten in een speciaal zaak, dan weet je wat zij er van vinden, en evt wat je er voor kwijt bent.

Ik gebruik ze zowel zelfplakkend, met speciale prothese bh's als gewoon goede bh's ( let op een volle cup, en brede draag banden. ) Als niet plakkend los in de prothese zakken van prothese bh's. :D

Een andere voordeliger optie zolang je ze niet vergoed krijgt, zou o.a. de volgende kunnen zijn: http://www.ebay.com/sch/special-trade/m.html" target="_blank
Ik heb daar echter geen ervaring mee.

Gwendolyn
hoi Gwendolyn,

de mijne komen ook bij special trade vandaan, ( geen amolux die hadden ze toen nog niet)

klinkt als erg fijn...

aangezien ik woensdag naar transvisiezorg ga voor 2e gesprek zal ik er eens naar vragen wat de mogelijkheden zijn als transgender/zoekende...
dank!
Laureen

Bericht door Laureen »

Eeven terug komend op een eerdere post over het pantytucking, ik ga het vanavond eens uitproberen en zal mijn bevindingen met jullie delen, verder gebruik ik ik op dit moment condooms gevuld met water als borsten, maarja dat ziet er niet bepaald natuurlijk uit. Ben aan het denken voor borst protheses maar deze zijn helaas nogal prijzig voor iemand met een portemonee gemaakt van uienleder...
Raisa

Bericht door Raisa »

De Hunkemoller verkoopt 'kipfiletjes' voor 20 euro. Hiermee heb ik een tijdje mijn bh opgevuld, ze werken wel het beste als je al van nature iets hebt.