Winkel ervaringen
-
Kilian
Re: Winkel ervaringen
dat is echt heel vervelend zeg! heb gelukkig altijd de ervaring gehad vreemder aangekeken te worden op de vrouwen afdeling dan op de mannen afdeling. maar bestel mn kleding toch meestal online omdat ik me toch wat minder comfortabel voel maar ook gewoon omdat ik een redelijk kleine maat heb die er niet zijn in de kleding soort die ik dan weer leuk vind.
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
-
Venka
Ik bestel ook veel kleding on-line omdat ze niet alles hebben in de winkel dat ik leuk vind.Meestal bestel ik kleding bij http://www.large.nl/
Het Gothic uit mijn tiener periode blijft toch een beetje hangen en zeker nu ik mij als vrouw presenteer,koop ik kleding die ik altijd leuk vond en waar mijn vriendinnen vroeger in liepen,nu is het mijn beurt.
Het Gothic uit mijn tiener periode blijft toch een beetje hangen en zeker nu ik mij als vrouw presenteer,koop ik kleding die ik altijd leuk vond en waar mijn vriendinnen vroeger in liepen,nu is het mijn beurt.
-
Kilian
ja dat is vaak een probleem,, kieskeurigheid
ik bestel meestal op http://www.def-shop.nl" target="_blank maar dat is meer hiphop/skate kleding
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
van kieskeurigheid kan ik meepraten, het heeft me juist afgehouden van webshop inkopen,
Irene
-
Arike
Misschien ben ik erg standaard... Ik koop teveel bij de H&M denk ik

"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
De outlets van Miss Etam bevallen me uitstekend. Niet ik, maar ons, feitelijk, want ook Elisabeth koopt daar mooie kleding voor een redelijk bedrag. We voelen ons geen van beiden verplicht om in de allernieuwste mode te lopen 
Lijstje
Lijstje
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
J1nny
Hihi, ook ik kom daar met regelmaat, de gewone miss Etam ook overigens.EvaVanA schreef:De outlets van Miss Etam bevallen me uitstekend. Niet ik, maar ons, feitelijk, want ook Elisabeth koopt daar mooie kleding voor een redelijk bedrag. We voelen ons geen van beiden verplicht om in de allernieuwste mode te lopen
Lijstje
Beide binnen 10 Km van mijn stulpje......
-
Barbarella
Ik koop bijna alles tweedehands of kringloop. Na meer dan twee jaar op die manier aan mijn kleding komen valt op dat Miss Etam ongeveer een derde uitmaakt van mijn collectie. Die keren dat ik bij Miss Etam in de winkel was ben ik echt goed geholpen.
Het merk weet op een bepaalde manier erg gangbare kleding uit te brengen waar net een beetje extra in de details gestopt is, en de spijkerbroeken gaan lang mee.
Voordat dit een gesponsord bericht gaat lijken houd ik er maar mee op
Levendula
Het merk weet op een bepaalde manier erg gangbare kleding uit te brengen waar net een beetje extra in de details gestopt is, en de spijkerbroeken gaan lang mee.
Voordat dit een gesponsord bericht gaat lijken houd ik er maar mee op
Levendula
Na mij de zondvloed!
-
Aris
ik haal veel kleding bij de kringloop, of andere low budget winkels.
verder neem ik veel "speciale "kleding over van vrienden die in het "fantsy" en/of of gothic wereldje zitten.
Krijg daar bijna wekelijks spullen van binnen, diverse maten en prijsklasses.
Wat niet blijkt te passen verkoop ik weer of verhuur het , als het om bijvoorbeeld vicoriaanse/ barok kleding gaat hele mooie jurken die ik ook weer kan gebruiken voor mijn foto shoots.
dat is toch wel helemaal mijn stijl, thuis en naar speciale feesten ( kerst dinner/ Bal ) dan grote jurken met hoepel rok er onder
schitterend

verder neem ik veel "speciale "kleding over van vrienden die in het "fantsy" en/of of gothic wereldje zitten.
Krijg daar bijna wekelijks spullen van binnen, diverse maten en prijsklasses.
Wat niet blijkt te passen verkoop ik weer of verhuur het , als het om bijvoorbeeld vicoriaanse/ barok kleding gaat hele mooie jurken die ik ook weer kan gebruiken voor mijn foto shoots.
dat is toch wel helemaal mijn stijl, thuis en naar speciale feesten ( kerst dinner/ Bal ) dan grote jurken met hoepel rok er onder

-
Jessy
Ik vind die zwart/paarse echt prachtig!Aris schreef:[ Afbeelding ]
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.