Winkel ervaringen

Make-up, kleding, en zo voort
Arike

Re: Winkel ervaringen

Bericht door Arike »

Die bovenste ook :)

Maar mega onpraktisch :(

(zie mezelf nog niet daarmee ff snel achter het stuur springen ;) )
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Dorotka

Bericht door Dorotka »

Zijn er winkels voor erg lang mensen? Ik heb altijd probleem om kleding met lange mouwen te kopen. Ze zijn allemaal 3/4 of gewoon tekort voor mij. Ik kan ook geen mooie schoenen vinden...
dennirl

Bericht door dennirl »

ik kan iedereen H&M aanraden, cheap & goede fashion.
eerste je maat opmeten, in de online tabel kijken wat bij je past.
en als je lang bent gewoon maatje groter bestellen geen probleem.

en als je eenmal je maat weet, gewoon lekker in de H&M zelf kopen,
mocht het later thuis niet leuk staan kan je altijd inruilen ze zijn daar erg makkelijk in.

verder primarkt is ook geweldig, omdat je lekker veel voor weinig kan kopen,
en maten is ongeveer zelfde als H&M. maar de fashion is minder mooi, en kwaliteit ook erg kut.

Zara is ook erg fijn om te winkelen, ook lekker groot, en als je eenmal je maat weet is er ook geen probleem.
alleen passen moet je wel durfen! :)

en lingerie VICTORIA SECRET! weet alleen niet of die in Nederland zit?!
toen ik een tijdje in Amerika heb woonde waren ze daar echt super fijn met helpen.
J1nny

Bericht door J1nny »

Victoria Secret is alleen in de gemiddelde maat.
Voor mij is er niets. :( :?
Arike

Bericht door Arike »

H&M is ook best wel favo bij mij :)

Zara vind ik wat lastiger (ik heb nu wel een hele fijne winterjas van de zara, ook goede mouwelengte :) ) maar soms zijn de maten van de Zara heel vreemd, hele dunne mouwtjes ofzo... en dan heb ik nog best dunne armen...
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Solo, in Schagen is een heerlijk damesmode zaakje om te winkelen. Het personeel is heel behulpzaam. Aan de merkkleding hangt wel een prijsje. Maar als je iets goedkopere merkkleding zoekt kan ik zeker Mevrouw Jansen aan de Achterstraat 44 in Alkmaar aanbevelen. Ze verkoopt kleding wat al eens gedragen is maar het ziet er ongedragen uit. En ook daar wordt je verwelkomt als een prinses. Trouwens de mode zaken in Hippolytushoef zijn ook heel gastvrij en behulpzaam evenals de meeste Ziengs schoenenzaken. H&M is ook goed maar ik mis de warme behulpzaamheid en ik mag graag een mening over hoe iets staat op mijn atletische vrouwenlichaam. :lol:
Jannet
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Harro

Bericht door Harro »

Heb de afgelopen 10 maanden meer kleding gekocht dan de 5 jaar ervoor. Ik raak nog verslaafd ;-)
Vandaag de New Yorker ontdekt. Hele gave overhemden voor 5 en 10 euro.

Daarnaast een colbert gekocht, voelde me zo zelfverzekerd dat ik zelfs ter plekke advies durfde te vragen over de maat.
Een colbert ontbrak nml nog in mijn kledingkast. Heb er lang voor moeten zoeken. Mensen die hier ervaring mee hebben: Is dat altijd zo'n ellende of ben ik gewoon te kritisch? Bij de meeste vind ik de stof gewoonweg lelijk. Of dan vallen de schouders weer niet goed, zijn de mouwen te kort, heb je een dikke kont etc. Ik wilde ook niet zo'n supernette, want die zou ik dan liever als compleet kostuum kopen. Heb vandaag dus een soort 'tussenvariant' gevonden. Leuk, stoer colbert van Pall Mall. Hij kan echter alleen dicht met een t-shirt eronder, maar dat vind ik niet erg. ga hem toch niet dicht dragen, en wil daarnaast een paar kilootjes kwijt

Leuke opsteker bij de sieradenafdeling van de V&D: de verkoopster was iemand aan het helpen, maar dat duurde nogal lang en ik stond al een poosje te wachten. Op een gegeven moment vroeg die verkoopster dus: wilt u al afrekenen. Reactie van die klant: "nee hoor, helpt u eerst die meneer maar even, ik wil nog even kijken"..

Kortom, ik had een superdag en hopelijk jullie ook
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Henrico schreef. Heb de afgelopen 10 maanden meer kleding gekocht dan de 5 jaar ervoor. Ik raak nog verslaafd
Voor mij geld dat zeer zeker ook. En ik denk dat die 5 jaar minstens het dubbele zijn en misschien nog wel heel veel meer. In mijn leven heb ik twee keer een pak gekocht. Het eerste was van zwart fluweel en het tweede, een offwhite trouwpak. Al heel vroeg in mijn leven wist ik dat als ik ooit zou trouwen, ik in het wit zou willen gaan.
Een foto heb ik in "Foto's van vroeger" geplaatst. Ik ben de jaloerse van de twee.

Jannet
Laatst gewijzigd door Jannet V op 06 jan 2013, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Fay

Bericht door Fay »

Geld voor mij niet maar heb wel erg veel zin, zeg maar enorm veel zin om een pakkumbeet duizend euro (2duizend mag ook)stuk te gooien en de kledingkast die ik nog niet heb maar ook mijn kant op komt, eens kompleet en finaal in te ruimen met alles wat er in hoort :)

Gaat gebeuren, ik voel het :)

Joyy
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

We hebben zo'n zeven meter kledingkast en die zit behoorlijk vol. We richten ons daarom een beetje op geurtjes, maar Amouage blijkt vrij kostbaar te zijn. Amouage Ciel is wel heel fijn :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)