Vers van de pers, een stukje over meneer Joost A Campo,De psychiater die bij debat op twee even aan het woord gelaten is.
Blijkbaar is meneer Joost A Campo de mening toebedeelt dat genderdysforie behandelt kan worden met antipsychotica.
Het is mijn onvakundige en bescheide mening dat antipsychtica alleen in extreme gevallen toegedient mogen worden omdat de bijwerkingen erg naar zijn. antipsychotica nemen iedere vorm van dysforie weg evenals iedere vorm van euforie.
Ik vind meneer Joost a Campo een naarling die zijn hetronomatieve en genderbinaire denkbeelden met psychofarcologish geweld de wereld op wil leggen.
Hier het linkje naar wat Trouw vandaag zondag 18 november tweeduizendtwaalf over hem schrijft. ( correctie het is een stukje van 06/06/03)
http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/a ... dden.dhtml" target="_blank
Let wel de behandelingen die meneer Joost A Campo voorsteld worden ook betaald uit de zorg verzekeringen hoe vaak er ook gebleken is dat homosexuelen en transen genezen averechts werkt
En als het er op lijkt dat ik gehaaid ben op het ontmaskeren en aan te wijzen van dit soort types dan komt dat omdat ik er op gehaaid ben om dit soort types te ontmaskeren en aan te wijzen.
Onvoorstelbaar dat zo iemand aan het woord gelaten word op de nationale zender. Ook als daar iemand van het VU tegenover zit. Wat hij verkondigt is onwetenschappelijke kul in de klasse van het creationisme en het heilige spagetie monster.
Ik zou hem graag een taart in zijn gezicht duwen.
Levendula
P.S
Bij nader inzien duw ik die taart toch maar niet in zijn gezicht maar deel ik die taart met mensen die ik wel aardig vind.