Het FtM train je lijf Topic
-
mick1984
Re: Het FtM train je lijf Topic
Ik ben ook een paar maanden neit geweest.. te druk emt skien enz.. en wilde daarvoor helemaal gaan.. maar het blijft aan me knagen hoor dat ik in eeen verkeerd lichaam zit.. Nog paar maanden hoop ik met de diagnose fase te beginnen
-
Chrysaor
I hear ya, m'n pa kwam gisteren met een hazelnootletter X aanzetten.Mark schreef: Ik ben inmiddels een kilo of 4 kwijt maar durf niet op de weegschaal te kijken aangezien ik de laatste tijd weer niet van de chocolade af kan blijven. Stomme ongesteldheid
Verder heb ik ongeveer een jaar geleden Aikido ontdekt toen ik aan een Rus op een afterparty vroeg wat een effectieve verdedigingssport was voor iemand van mijn lengte (laat FtM en deels aziatisch nou niet de meest ideale combinatie zijn). Tja, en soms zit ik thuis wat bij te klussen in de orde van pushups, situps, of ik trek m'n dumbells tevoorschijn, maar snel gaat het niet, dus dat wordt weer bij de gym zodra de agenda het toelaat.
Our survival demands that we stake our lives on this fight, and to survive is to be victorious!
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Niet te bang zijn voor chocolade. Er is ook in Nederland chocolade te koop van 80 of zelfs 90 procent. Die bevat niet veel calorieën hoor 
Wel gezond en goed voor je stemming.
Wel gezond en goed voor je stemming.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Figó
Ik ben thuis nu veel aan het trainen. Push ups enzo. Laatst lukte het me 31 keer 
Als ik weer eens wat geld heb dan ga ik kijken of ik een halter kan kopen met verschillende gewichten. Een sportschool abonnement is echt veel te duur. Ik heb even foto's van voor en na. Alleen dat 'voor' is geen duidelijke foto voor mn armen maar ik had niks anders :p
ben nu een paar maanden bezig met trainen en ik had eerst echt stokjes armen XD
eerst
nu
Als ik weer eens wat geld heb dan ga ik kijken of ik een halter kan kopen met verschillende gewichten. Een sportschool abonnement is echt veel te duur. Ik heb even foto's van voor en na. Alleen dat 'voor' is geen duidelijke foto voor mn armen maar ik had niks anders :p
ben nu een paar maanden bezig met trainen en ik had eerst echt stokjes armen XD
eerst
nu
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
http://www.gender-idee.nl
-
Gabriël
Wow, je ziet duidelijk verschil zeg! Gaaf!
Ik heb op dit moment dat mijn trainen op een laag pitje staat. Bij sommige bewegingen heb ik nog steeds last van mijn voet, waarmee ik in September een misstap maakte. Dus in plaats van echt spieren te trainen, ben ik nu op dit moment aan het proberen om in ieder geval mijn conditie te verbeteren door weer te dansen (en daarmee ook de spieren in mijn rug te versterken bijvoorbeeld). Mijn doel is om het om de dag minimaal 15 minuten te doen, maar dat lukt ook nog niet zo goed. Ook omdat ik op dit moment erg veel last heb van mijn chronische vermoeidheid (door een bovenbuurman die me 's nachts wakker houdt en door de vele stress die ik op dit moment heb). Maar goed, ik blijf proberen!
Ik heb op dit moment dat mijn trainen op een laag pitje staat. Bij sommige bewegingen heb ik nog steeds last van mijn voet, waarmee ik in September een misstap maakte. Dus in plaats van echt spieren te trainen, ben ik nu op dit moment aan het proberen om in ieder geval mijn conditie te verbeteren door weer te dansen (en daarmee ook de spieren in mijn rug te versterken bijvoorbeeld). Mijn doel is om het om de dag minimaal 15 minuten te doen, maar dat lukt ook nog niet zo goed. Ook omdat ik op dit moment erg veel last heb van mijn chronische vermoeidheid (door een bovenbuurman die me 's nachts wakker houdt en door de vele stress die ik op dit moment heb). Maar goed, ik blijf proberen!
-
Chrysaor
Lekker bezig Vig! 
Our survival demands that we stake our lives on this fight, and to survive is to be victorious!
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Hm, daar wil ik geen bonje mee krijgen 
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Tyler
Ik denk dat voor veel mensen het grootste probleem of tijd of geld of een combi van die twee is. Geld begrijp ik maar al te goed. Maar tijd? Die maak je toch? Als je tv kan kijken heb je ook tijd om te sporten.
Als je eenmaal gewend bent aan sporten wil je ook niet meer anders. Je gaat het echt missen als je het een tijdje niet doet. Je moet die eerste drempel over. Dan komt het wel goed.
-
Harro
wauw Viggo, coole foto
-
Laurens2
Inderdaad, maar moet zeggen dat het nu een beetje moeilijk gaat met sporten (hardlopen en training).Tyler schreef:Ik denk dat voor veel mensen het grootste probleem of tijd of geld of een combi van die twee is. Geld begrijp ik maar al te goed. Maar tijd? Die maak je toch? Als je tv kan kijken heb je ook tijd om te sporten.Als je eenmaal gewend bent aan sporten wil je ook niet meer anders. Je gaat het echt missen als je het een tijdje niet doet. Je moet die eerste drempel over. Dan komt het wel goed.
Ik moet nu 40 minuten naar het werk fietsen (en dus ook weer 40 minuten terug). Op mijn werk moet ik doorlopen, doorlopen en doorlopen (Amerikaans bedrijf dus je moet presteren door bepaald aantal dozen weg te zetten) en sjouwen. Als ik thuis ben, heb gegeten en met de hond ben geweest ben ik echt kapot.
Misschien als ik wat gewend ben aan het ritme dat ik weer begin, maar sporten heeft voor mij even een stop. Vind het heel jammer want ik wil niks liever dan conditie en een getraind lijf (zie Viggo, goed gedaan trouwens!