Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Plaats reactie
Gabriël
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 jun 2012, 16:28
Gender: Androgyne
Contacteer:

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Gabriël »

Aan het begin van de maand heb ik een enorm leuk lolita jurkje uit Japan (2ehands) op de kop kunnen tikken; hij is zwart met een paarse bloemenprint.
Eergister een stapel nieuwe nepwimpers van ebay besteld (30 paar) en vandaag een paar hele mooie elegante zwarte enkellaarsjes bij Scapino gekocht. Normaal koop ik mijn schoenen nooit in 'normale' schoenenwinkels, maar deze waren gewoon te leuk om te laten staan! :D
Jasper
Berichten: 196
Lid geworden op: 28 sep 2012, 19:48
Gender: Man
Locatie: Borger

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jasper »

ik ben vanmiddag in Assen geweest. Daar heb ik 2 truien gekocht, waarvan de tweede voor de halve prijs. Fijne meevaller!
wat de moeite waard is is de moeite waard
Chrysaor
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 sep 2012, 15:57
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Chrysaor »

Afbeelding
Australian jacket :D
Our survival demands that we stake our lives on this fight, and to survive is to be victorious!
Aris
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2012, 21:39
Gender: Anders
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Aris »

Gabriël schreef:Aan het begin van de maand heb ik een enorm leuk lolita jurkje uit Japan (2ehands) op de kop kunnen tikken; hij is zwart met een paarse bloemenprint.
Eergister een stapel nieuwe nepwimpers van ebay besteld (30 paar) en vandaag een paar hele mooie elegante zwarte enkellaarsjes bij Scapino gekocht. Normaal koop ik mijn schoenen nooit in 'normale' schoenenwinkels, maar deze waren gewoon te leuk om te laten staan! :D
Hey Gabriel, ik krijg morgen 2 Lolita jurkjes binnen, 1 is zwart met rozen print en veel rouches, andere is lolita Maid, zal later wel foto,s plaatsen.
verder nog enkele corsetten, wit zeide en zwart velours met kant
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Gabriël
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 jun 2012, 16:28
Gender: Androgyne
Contacteer:

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Gabriël »

Klinkt leuk, Aris!
Laurens2
Berichten: 345
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:03
Gender: Trans FtM
Locatie: Echt

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Laurens2 »

Chrysaor schreef:[ Afbeelding ]
Australian jacket :D
Ik kan het natuurlijk niet helemaal zien, maar afgaande van je avatar en deze foto vind ik je kapsel te gek. Gedurfd en mooi tegenlijk :)
(Misschien wat off-topic maar moest het even zeggen)
Aris
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2012, 21:39
Gender: Anders
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Aris »

5 nieuwe corsetten, Lolita jurk, langen- en ultra korte rokjes, lingerie.
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Sandra
Berichten: 189
Lid geworden op: 11 nov 2012, 19:13
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Twente

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Sandra »

Een paar laarsjes, een topje, een leuke rok, nagellak en een nieuwe portemonee.
Vanmiddag even Amsterdam-Centrum onveilig gemaakt, had wat tijd over na het VUmc.
appeltje
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 nov 2012, 20:40
Gender: Trans MtF

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door appeltje »

ik heb mezelf een stijltang kado gedaan om te kijken wat voor verschil dat geeft.

groetjes vanessa
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Fay »

Dat moet ik ook eens aanschaffen :)

Mijn aankoop niet zozeer een aankoop, wel een hele hoop kleren gekregen van een vriendin, om zo eens wat andere smaken te ontdekken en uit te zoeken wat staat en niet staat, iets kan nog zo mooi zijn op een hangertje, maar afschuwlijk staan als je het aantrekt, bespaart een hoop geld om zo te experimenteren en alsnog te kopen als het me bevalt :)

Joyy
Plaats reactie