Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Afbeelding

Voor mijn oksels. :mrgreen:
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
AnneCeleste
Berichten: 336
Lid geworden op: 16 okt 2017, 12:50
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door AnneCeleste »

Lekker, niks scheert zo goed als een safety razor!

Heb je er ook een lekkere kwast en zeep bij?
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Flapke schreef: 17 sep 2019, 15:54 Lekker, niks scheert zo goed als een safety razor!

Heb je er ook een lekkere kwast en zeep bij?
Een kwastje heb ik wel liggen (dit is een vervanger voor mijn oude krabbertje), maar ik gebruik altijd normale (Marseille) zeep, en die wrijf ik er gewoon zo op. Het voordeel is dat ik dan beter zie wat ik doe. Ik vind zo'n dikke zeeplaag niet zo fijn.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
AstroNoud
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 aug 2017, 23:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Gelderland

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door AstroNoud »

Hrafn schreef:
Jeroen schreef: 16 sep 2019, 07:27
Hrafn schreef:Tangles
https://www.toys42hands.nl/webshop/tang ... -pr/pr1876

https://www.toys42hands.nl/webshop/tang ... s-pr/pr962

Eindelijk rust/stilte in mijn hoofd door met deze dingen te frummelen...
Tangels zijn geweldig! Heb er zelf een stuk of 10 zodat ik dr altijd 1 kan vinden. Heb zelf alleen de klassieke, dus plastic zonder een al die ribbeltjes erop. Ben wel benieuwd of dat wat is, dus als je is zou willen laten weten hoe die zijn, zou top zijn! Afbeelding
Ik heb net nog een paar andere besteld waaronder de klassieke maar ook nog met andere ribbels enzo zodat ik kan pakken waar behoefte aan heb. Het materiaal van deze met bobbeltjes kan ik niet altijd hebben, merk ik, van die zachte word ik echt heel relaxed, die is echt fijn voor 's avonds. Ik vind het een hele ontdekking dat iets zo simpels zoveel rust kan brengen.
Bijkomend voordeel is dat ik veel minder last van de blessure aan mijn duim heb omdat ik die hierdoor veel meer beweeg!
Dat is natuurlijk een helemaal mooi bijkomend voordeel! Misschien is die ‘zachte’ dan nog wel het proberen waard. Maar voor nu blijf ik nog mooi bij de klassieke Afbeelding
I will not yield!
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Ik ging naar Ikea met pure doodsverachting (want zaterdag) en kocht nieuwe matrassen voor op mijn boxspring. Ieder een eigen, want allebei andere voorkeuren. De oude was op zich nog prima maar te zacht voor mijn nieuw ontstane rugklachten. Mocht er nog iemand een goed pocketveringmatras willen van 160×200 in Leiden: wees welkom.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Hal
Berichten: 496
Lid geworden op: 15 jul 2019, 18:53
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Hal »

Whoa, Ikea op zaterdag: held! Hoop dat je lekker zult slapen op de nieuwe matras.

Ik heb zelf maar eens wat centen bij GC2B over de schutting gegooid voor nieuwe binders. Ik heb een lange van Danae met rits, maar en die is bovenaan comfortabel maar rolt op van onderen en ik heb er via via een gekregen (merk onbekend) met een metalen rits van achteren en die is eigenlijk wat te ruim (en de rits zit vervelend). Loop 'm de hele tijd omlaag te trekken en er schuift vanalles.

Nu dus maar een langde (huidskleur) en een halve (olijfgroen) gekocht in twee maten. Zien we vanzelf wat er nu echt past en of ik me een beetje in (en uit!) een ritsloos geval kan wurmen.
7-19: wl Stepwork
6-20: wl TLHC
10-20: 1e consult TLHC
11-20: T-Day
12-20: wl T-cendent
10-21: mastectomie
01-22: intake T-cendent
6-22: groen licht
schizo
Berichten: 52
Lid geworden op: 06 sep 2013, 22:15
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door schizo »

Heb een legerprint North Face rugzak gekocht. Was in de aanbieding bij Hudson's Bay. Nu 85 euro. Plus een nieuw horloge. Casio Baby G, een zwarte. Heb kleine polsen. Dit is eigenlijk een damesmodel maar dat zie je niet. Blij met mijn aankopen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Mr.X »

4 nieuwe bougiekabels voor m'n auto want een steenmarter had die van mij (met visolie) kapotgebeten. Als ecoloog vond ik het interessant de keerzijde van de medaille eens mee te maken. M'n portemonnee vond het iets minder interessant.
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Marica »

Bh's bij de Hema, en wat leggings bij MS mode en Miss Etam.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20200101 »

Mijn eerste C cup bh :D