Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat gaan jullie dit weekend doen?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Caelan
Berichten: 137
Lid geworden op: 08 okt 2019, 13:48
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Limburg

Re: Wat gaan jullie dit weekend doen?

Bericht door Caelan »

Hrafn schreef: 23 okt 2019, 20:15 Heeel rustig aan doen omdat ik volgende week allemaal werklui over de vloer krijg voor het verduurzamen van mijn huis, wel heel tof dat de woningbouw dat doet maar het betekent wel dat ik vroeg op moet en dat ik een overload aan prikkels krijg...
Oei, dan is het inderdaad verstandig om je rust te pakken! Wat moet er in je woning gebeuren?
"There will be haters, there will be doubters, there will be non-believers, and then there is you, proving them wrong."
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Wat gaan jullie dit weekend doen?

Bericht door Hrafn »

Caelan schreef: 23 okt 2019, 20:18
Hrafn schreef: 23 okt 2019, 20:15 Heeel rustig aan doen omdat ik volgende week allemaal werklui over de vloer krijg voor het verduurzamen van mijn huis, wel heel tof dat de woningbouw dat doet maar het betekent wel dat ik vroeg op moet en dat ik een overload aan prikkels krijg...
Oei, dan is het inderdaad verstandig om je rust te pakken! Wat moet er in je woning gebeuren?
Zonnepanelen op het dak, de cv wordt vervangen door een hybride warmtepomp, er komen nieuwe radiatoren en vloerisolatie. Voor die warmtepomp komt er ook nog iets op het dak. Ik moet het berghok bij de cv ketel nog leegruimen en zorgen dat ze bij de radiatoren kunnen zonder dat ze mijn spullen slopen... Gedoe maar het levert me uiteindelijk wel veel op door veel lagere energiekosten, wel gaat mijn huur met 40 euro per maand omhoog.
Gebruikersavatar
Caelan
Berichten: 137
Lid geworden op: 08 okt 2019, 13:48
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Limburg

Re: Wat gaan jullie dit weekend doen?

Bericht door Caelan »

Hrafn schreef: 23 okt 2019, 20:28
Caelan schreef: 23 okt 2019, 20:18
Hrafn schreef: 23 okt 2019, 20:15 Heeel rustig aan doen omdat ik volgende week allemaal werklui over de vloer krijg voor het verduurzamen van mijn huis, wel heel tof dat de woningbouw dat doet maar het betekent wel dat ik vroeg op moet en dat ik een overload aan prikkels krijg...
Oei, dan is het inderdaad verstandig om je rust te pakken! Wat moet er in je woning gebeuren?
Zonnepanelen op het dak, de cv wordt vervangen door een hybride warmtepomp, er komen nieuwe radiatoren en vloerisolatie. Voor die warmtepomp komt er ook nog iets op het dak. Ik moet het berghok bij de cv ketel nog leegruimen en zorgen dat ze bij de radiatoren kunnen zonder dat ze mijn spullen slopen... Gedoe maar het levert me uiteindelijk wel veel op door veel lagere energiekosten, wel gaat mijn huur met 40 euro per maand omhoog.
Dat klinkt als een hele hoop. Succes! Ondanks dat de huur vermeerdert, zal het het uiteindelijk wel waard zijn gok ik.
"There will be haters, there will be doubters, there will be non-believers, and then there is you, proving them wrong."
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Wat gaan jullie dit weekend doen?

Bericht door Marica »

Morgen naar Terminator : Dark Fate

Wat is Linda Hamilton mooi oud geworden.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen

Re: Wat gaan jullie dit weekend doen?

Bericht door MichelleB »

Dilateren haha
-Life is a work in progress-
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 545
Lid geworden op: 10 mar 2019, 17:47
Gender: Genderqueer
Locatie: Gelderland

Re: Wat gaan jullie dit weekend doen?

Bericht door Hielke »

Marica schreef: 03 nov 2019, 00:28 Wat is Linda Hamilton mooi oud geworden.
Inderdaad zeg!
En ze ziet er gewoon nog uit als een echt mens (ipv plastic engerd).
Sep 2019 Start Testosteron
Juni 2020 Mastectomie
Juni 2022 Colpectomie, Hysterectomie, Ovariectomie
Gebruikersavatar
Caelan
Berichten: 137
Lid geworden op: 08 okt 2019, 13:48
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Limburg

Re: Wat gaan jullie dit weekend doen?

Bericht door Caelan »

Dit weekend ben ik zelf bij mijn vriendin geweest en hebben we mijn verjaardag alvast gevierd (ben donderdag jarig!). Ik heb echt kei leuke cadeaus gehad. De parfum die ik al graag wilde, K van Dolce & Gabbana en een ontzettend mooie ring. Een zilveren met een labradoriet (helpt tegen negatieve invloeden van je omgeving, vermindert angst bij jezelf en geeft zelfvertrouwen).

Zo blij mee! :D
"There will be haters, there will be doubters, there will be non-believers, and then there is you, proving them wrong."
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Wat gaan jullie dit weekend doen?

Bericht door Marica »

Uit eten met dit gezelschap:
Neef Danny
Shirley de vrouw van neef
Dochter van zonder vriend
Tante, moeder van neef
Schoonmoeder
Mijn lief
En ik zei de gek.

Even bijpraten tijdens een hapje eten, want ik heb mijn neef bijna 30 jaar niet gezien of gesproken*. Het werd eens tijd. Ze staan om 14.00 uur op de stoep. Gezellig.

* Een paar weken terug was er een neven en nichten familiedag. Daar hebben we elkaar wel gezien, maar was er geen gelegenheid om eens lekker bij te praten.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Wat gaan jullie dit weekend doen?

Bericht door Mr.X »

Mijn katten waren logeren bij m'n moeder, haar vriend en mijn broertje die nog thuis woont omdat ik 2 weken op vakantie was. Ik kan zeggen dat ik meer kat heb meegekregen dan ik had ingeleverd.
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 545
Lid geworden op: 10 mar 2019, 17:47
Gender: Genderqueer
Locatie: Gelderland

Re: Wat gaan jullie dit weekend doen?

Bericht door Hielke »

Mr.X schreef: 24 nov 2019, 15:32 Mijn katten waren logeren bij m'n moeder, haar vriend en mijn broertje die nog thuis woont omdat ik 2 weken op vakantie was. Ik kan zeggen dat ik meer kat heb meegekregen dan ik had ingeleverd.
Dus jij moet dit weekend een nestje kittens verzorgen?
Of je katten naar een obesitas bootcamp brengen? :animals-cat:
Sep 2019 Start Testosteron
Juni 2020 Mastectomie
Juni 2022 Colpectomie, Hysterectomie, Ovariectomie