Het zit dus zo: sinds een paar weken studeer ik en woon ik op kamers. Ik had er zin in, maar omdat ik ook een ongelovelijk sociaal ongemakkelijke introvert kan zijn, was ik toch ook wel een beetje bang. Ik had verwacht dat ik moeite zou hebben met mensen aanspreken en contacten leggen en zo, maar niet dat ik overrompelt zou worden met het gevoelens van complete verlorenheid en bovenal heel veel jaloezie.
Ik heb al veel langer ontzettend het gevoel te moeten wachten voordat mijn leven echt begint. Ik zit sinds een maand of 2 gelukkig in mijn diagnostische fase, maar alles duurt lang en ik heb het gevoel dat de klok tikt. En als ik dan op een feest sta met al mijn nieuwe studiegenoten en zie hoe zij wel gezien worden als zichzelf en baarden en lage stemmen hebben en met elkaar mee naar huis gaan en weet ik het allemaal wat, dan voel ik me zo'n buitenstaander.
Ik wil me niet zo voelen, echt niet, maar het wordt steeds zwaarder om zo klem te zitten tussen het leven wat er is en het leven wat er eigenlijk toch nog helemaal niet is (sorry dit is wss echt heel onduidelijk, er is wss een rede dat ik filosofie ben gaan studeren...
Ik weet niet echt wat ik precies wil bereiken met het delen van al dit op het forum, maar ik ben er gewoon klaar mee me zo alleen en onbegrepen te voelen in de buurt van iedereen die in mijn ogen wel "gewoon" is (sorry dat zijn mijn eigen interne issues, please neem het niet serieus, probeer ik ook niet te doen).
Nou ja, dat dus.
Bedankt voor het 'luisteren' in ieder geval