Nieuwe chat! Zie dit topic.

STP

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 545
Lid geworden op: 10 mar 2019, 17:47
Gender: Genderqueer
Locatie: Gelderland

Re: STP

Bericht door Hielke »

Eens, iig wbt de 'medicine spoon'-achtige modellen (met andere modellen heb ik geen ervaring). Ik heb jarenlange ervaring met oa de Shewee (die erg lijkt op de 'insert' in het Danaë-model). Rechtop staand plassen kan ik iig echt wel vergeten met dat ding. Minstens 45 graden voorover gebogen, benen heel wijd, super goed concentreren op correcte plaatsing en imposante straalcontrole...en dan nog af en toe een beekje langs mijn been... :shock:

Kortom, ik heb het na jaren opgegeven en plas in het bos (waar ik werk) maar weer 'als een meisje' (dus gehurkt). (@Benjamin wat overigens ook behoorlijk wat gespetter met zich mee kan brengen... :mrgreen: )
Sep 2019 Start Testosteron
Juni 2020 Mastectomie
Juni 2022 Colpectomie, Hysterectomie, Ovariectomie
AJpoekie
Berichten: 480
Lid geworden op: 25 mar 2018, 20:54
Gender: Trans FtM

Re: STP

Bericht door AJpoekie »

Jer158 schreef: 03 sep 2019, 00:14 @AJpoekie Ik heb nooit begrepen hoe IEMAND met zo'n "medicine spoon" STP kan plassen. Er zijn veel geschiktere STP's, met een cup. Daardoor komt het allemaal een stuk minder krap. Ja, het zal een uitdaging blijven, maar i.i.g. een uitdaging met een kans van slagen!

STP's die voor veel mensen werken zijn bijv. de Jimmy en de EZP.
Hmm, ik zal eens googlen.
Nu baal ik een beetje, want ik denk dat het echt onmogelijk is om met deze packer te plassen en het was nogal een dure aankoop.....
-Julian-

I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me
AJpoekie
Berichten: 480
Lid geworden op: 25 mar 2018, 20:54
Gender: Trans FtM

Re: STP

Bericht door AJpoekie »

Ugh heb net een filmpje gezien van de Jimmy inderdaad, ziet er ook mooi uit en zit waarschijnlijk ook lekkerder.
Door die schacht die ik naar binnen vouw, zit het niet naadloos op mijn huid, wat zorgt voor vrij veel irritatie.
Beetje spijt nu. Fuck.

Daar je zo'n jimmy ook met harnas of heb je die los in je onderbroek?
-Julian-

I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: STP

Bericht door Jer158 »

@AJpoekie Ik zit me ook plaatsvervangend een beetje op te winden dat Danae (of all people) zo'n ding verkoopt. De goedkope varianten zijn leuk ofzo om te proberen, maar verder niet. Dit is niet goedkoop meer. Niet leuk meer ook.

De Jimmy draag ik zonder harnas. Niet in positie als hij hoort zoals bij het plassen, maar zijwaarts en een soort opgevouwen. Het geeft ook wel een redelijk realistische bulge nog (dat was mijn bezwaar met de EZP). Nadeel van geen harnas is dat hij op de grond kan flikkeren als je je broek naar beneden doet (op letten dus, of om lachen).
Hung her from the branches of a mango tree
AJpoekie
Berichten: 480
Lid geworden op: 25 mar 2018, 20:54
Gender: Trans FtM

Re: STP

Bericht door AJpoekie »

Jer158 schreef: 05 sep 2019, 19:12 @AJpoekie Ik zit me ook plaatsvervangend een beetje op te winden dat Danae (of all people) zo'n ding verkoopt. De goedkope varianten zijn leuk ofzo om te proberen, maar verder niet. Dit is niet goedkoop meer. Niet leuk meer ook.

De Jimmy draag ik zonder harnas. Niet in positie als hij hoort zoals bij het plassen, maar zijwaarts en een soort opgevouwen. Het geeft ook wel een redelijk realistische bulge nog (dat was mijn bezwaar met de EZP). Nadeel van geen harnas is dat hij op de grond kan flikkeren als je je broek naar beneden doet (op letten dus, of om lachen).
Hmm, ja, ik vind Danaë juist een heel erg fijne winkel, omdat ze me altijd van goed advies voorzien en de dingen op maat kunnen maken..
Maar nu heb ik dus 220 euro betaald voor de packer en nog een flink bedrag voor het harnas. Hij zei dat je er gewoon mee moest oefenen, ik dacht dat het oprecht kon. Begon vol frisse moed, maar ik merk ook hoe moeilijk het wel niet is om dat ding écht goed te plaatsen. Heb het idee dat ik nooit genoeg vertrouwen ga krijgen om er buiten de deur mee te plassen, omdat ik gewoon teveel ongelukjes ermee heb...

Oké, goed om te weten, heb nu ook nog wat filmpjes gezien over Jimmy op youtube.
Harnas vind ik opzich wel chill, weet je zeker dat ie blijft zitten haha, dus dat was sowieso een oké aankoop.

Misschien hoort dit erbij, meerdere packers uitproberen voor je tot eentje komt die voldoende voor jou werkt.
Enige jammere is dat ik niet het budget heb om een nieuwe te kopen, dus ik laat het maar eventjes zitten denk ik.
Blijf deze wel gewoon dragen, want het doet ook veel goeds voor mijn dysforie.

Ik had me ook wat eerder kunnen inlezen op dit forum.. Wijze les. :fpalm:
-Julian-

I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me
Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: STP

Bericht door Sander »

Heb je toevallig een creditcard gebruikt?
AJpoekie
Berichten: 480
Lid geworden op: 25 mar 2018, 20:54
Gender: Trans FtM

Re: STP

Bericht door AJpoekie »

Nope, gewoon pin.
Ik draag hem ook al gewoon, het is een product dat je niet kan retourneren (wat natuurlijk zeer begrijpelijk is).
Het verminderd mijn dysforie wel al door hem gewoon aan te hebben, maar dan had ik net zo goed een Mr Limpy kunnen kopen. Het ging mij óók om de STP functie, wat helaas nogal onmogelijk is. Heb het de laatste dagen niet meer geprobeerd, voel ik me ook niet depri daarover.
-Julian-

I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 545
Lid geworden op: 10 mar 2019, 17:47
Gender: Genderqueer
Locatie: Gelderland

Re: STP

Bericht door Hielke »

Voor wie een stp draagt en houdt van wilde frisheid (evt van limoenen) ;), misschien vinden jullie dit ook handig:

STP flusher https://imgur.com/gallery/Sh6PNvi

-om je stp door te spoelen na gebruik, zonder 'm uit je broek te hoeven halen.
-limo eerst vervangen door water, natuurlijk.
-kun je op z'n kop houden zonder lekken.
-formaat vergelijkbaar met grote aansteker.
-in vele supermarkten te koop (ook van andere merken).
Sep 2019 Start Testosteron
Juni 2020 Mastectomie
Juni 2022 Colpectomie, Hysterectomie, Ovariectomie
AJpoekie
Berichten: 480
Lid geworden op: 25 mar 2018, 20:54
Gender: Trans FtM

Re: STP

Bericht door AJpoekie »

Hielke schreef: 14 jan 2020, 18:57 Voor wie een stp draagt en houdt van wilde frisheid (evt van limoenen) ;), misschien vinden jullie dit ook handig:

STP flusher https://imgur.com/gallery/Sh6PNvi

-om je stp door te spoelen na gebruik, zonder 'm uit je broek te hoeven halen.
-limo eerst vervangen door water, natuurlijk.
-kun je op z'n kop houden zonder lekken.
-formaat vergelijkbaar met grote aansteker.
-in vele supermarkten te koop (ook van andere merken).
Welke stp gebruik jij?
(Of staat dat al hier in dit topic, heb ff niet terug gekeken).

Is er nog iemand die toevallig die Jimmy verkoopt?
Ben van plan een nieuwe aan te schaffen, waarbij de STP functie iig werkt.
Dit maal ga ik zeker gebruik maken van all jullie wijze raad! :P
Maar de uncut jimmy is nog uitverkocht bij ftm pitstop. 12 feb komt een nieuwe voorraad zag ik, maar mocht iemand zijn stp nou weg doen.. Scheelt weer een hoop shipping costs (geen idee hoe duur het gaat uitvallen, sowieso zal ie wel een maand onderweg zijn vrees ik).
-Julian-

I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 545
Lid geworden op: 10 mar 2019, 17:47
Gender: Genderqueer
Locatie: Gelderland

Re: STP

Bericht door Hielke »

AJpoekie schreef: 10 feb 2020, 19:27 Welke stp gebruik jij?
De EZP van Transthetics.
Doet z'n naam echt eer aan.
Ik draag hem ook moeiteloos de hele dag.
Ook in uncut verkrijgbaar.
Sep 2019 Start Testosteron
Juni 2020 Mastectomie
Juni 2022 Colpectomie, Hysterectomie, Ovariectomie