Kapsel

Make-up, kleding, en zo voort
Harro

Re: Kapsel

Bericht door Harro »

Mark, complimenten ziet er super uit. Lekker stoer zo.

Ik heb tot een jaar of 8 geleden altijd lang haar gehad, maar al laten knippen voordat mijn genderdysforie om de hoek kwam kijken ;)
Mijn ervaring is dat je 'vrouwelijk' kort en 'mannelijk' kort hebt.
Gabriël

Bericht door Gabriël »

Ziet er gaaf uit Mark!
En qua negatief commentaar ben ik al voorbereid. Ik heb het al aan mijn ouders verteld en die vonden dat ik compleet gestoord was, dat een hanekam echt ontiegelijk lelijk is, het zonde van mijn haar is en ik er te oud voor ben. (terwijl ik genoeg 30+ers heb gezien met een hanekam en ik nog ben maar 24). Dus echt veel erger zal het vast niet worden, en daarnaast ben ik de nodige opmerkingen op straat vanwege mijn kleding al gewend.
Maar als het eenmaal zo ver is dan zal ik zeker een foto posten van het eindresultaat!
Laurens2

Bericht door Laurens2 »

Henrico schreef:Mark, complimenten ziet er super uit. Lekker stoer zo.

Ik heb tot een jaar of 8 geleden altijd lang haar gehad, maar al laten knippen voordat mijn genderdysforie om de hoek kwam kijken ;)
Mijn ervaring is dat je 'vrouwelijk' kort en 'mannelijk' kort hebt.
Gabriël schreef:Ziet er gaaf uit Mark!
En qua negatief commentaar ben ik al voorbereid. Ik heb het al aan mijn ouders verteld en die vonden dat ik compleet gestoord was, dat een hanekam echt ontiegelijk lelijk is, het zonde van mijn haar is en ik er te oud voor ben. (terwijl ik genoeg 30+ers heb gezien met een hanekam en ik nog ben maar 24). Dus echt veel erger zal het vast niet worden, en daarnaast ben ik de nodige opmerkingen op straat vanwege mijn kleding al gewend.
Maar als het eenmaal zo ver is dan zal ik zeker een foto posten van het eindresultaat!
Foto is inmiddels van een tijdje geleden, nu heb ik mijn haren zo als op mijn avatar.
Wat rot dat je ouders zo moeten reageren. En zeker met een leeftijd van 24 ben je echt niet te oud daarvoor. En dan nog, wie bepaalt waar de grens van te oud is? Moet iedereen toch lekker zelf weten.

Ik weet zeker dat het je goed zal staan!
Martijn

Bericht door Martijn »

@Mark
Eindelijk een topic dat ik kan reageren op je nieuwe avatar :P . Je kapsel is daar op de foto echt tof.
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
Laurens2

Bericht door Laurens2 »

Martijn schreef:@Mark
Eindelijk een topic dat ik kan reageren op je nieuwe avatar :P . Je kapsel is daar op de foto echt tof.
Hey Martijn, dankje! :) Ben er ook blij mee, eindelijk de moed verzameld om naar de kapper te gaan.
Daniel

Bericht door Daniel »

Hey mark, ik vind je kapsel echt héél gaaf!! Zit het nog steeds zo?
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
Aris

Bericht door Aris »

Hey Gabriel, dat is wel heel erg gaaf !!
Mijn jongste zoon loopt ook altijd al met hanekam rond, allerlei kleuren, misschien dit ook wel iet voor hem.
Ik hou wel van het alternatieve en subculturen :)
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding