Nog steeds griep maar voel me iets beter, en ik realiseer me weer eens dat omgaan voor mij in stappen gaat, ik hoef uiteraard mezelf niet te presenteren in een rol die ik niet wil, ik moet bekennen, nee wil erkennen, dat de man vrouw verschuiving allang heeft plaatsgevonden en nog steeds aan het verschuiven is , dat er subtiele veranderingen gaande zijn in gedrag, gevoel, en stiekum toch uiterlijk, ook al verschillen mijn kleren niet veel van wat ik voorheen droeg (for the record appeltje, mijn vrienden weten allemaal hoe het zit;)
Het verhaal dan ok niet zo zwart wit als dat ik het gisteren voelde, dat gevoel echter kwam wel naar boven omdat ik aan vorige jaar terugdacht, mbt het betreffende feest ( Awakenings , klokgebouw Eindhoven) waarin niemand ook maar iets wist, ik nog het grote hide en seek spel speelde , dat hoeft gelukkig niet meer en dat scheelt enorm, maar is nog niet helemaal weg, ook dat kost mij tijd merk ik
Dus, kaartje gekocht, ik ga erheen, en waarschijnlijk niet volledig als mezelf,maar wel meer mezelf als vorig jaar, dat lijkt mij toch forse winst, en ik mag me best realiseren dat ik veel closer ben geworden met de vrienden die ik heb omdat ik alles heb opengegooid, en ze zijn er nog steeds, en ze vragen me mee, en ze groeien met me mee, en ook al kunnen ze niet alles weten, ze zijn er en dat is fijn
Rest nog steeds het betreffende pad wat even stilligt door griep, pakken we dat straks weer op, gaan we verder en hopen we niet al teveel al dat niet bewuste uitstapjes te moeten maken , al is het elke keer wel ergens goed voor, namelijk het besef, ik zit goed, ik ben op de goede weg
Bedankt allemaal!
(btw ik ga je recept proberen Evavana)
Joyy