Nieuwe chat! Zie dit topic.

Vrouwelijke contouren

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Mathilda
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 apr 2020, 17:20
Gender: Genderfluid

Re: Vrouwelijke contouren

Bericht door Mathilda »

Jacyn010 schreef: 21 apr 2020, 16:24 ik zelf ben nog niet aan hormonen of iets.. Maar op de webshop Danea slaag ik altijd wel met geslacht corrigerende slipjes (die zitten enorm comfortabel als je de juiste maat hebt uiteraard), maar ze hebben daar ook pads voor borsten/heup.. en corsetten.. zelfs geweldige badpakken en of Bikini's.

het is niet de meest goedkope optie.. maar wel 1tje met kwaliteit :D

ook zal je hun altijd kunnen bellen voor advies?
Ja, die webshop heb ik gezien idd. Tegenwoordig heten ze Trans-Missie. Het ziet er idd uit als goede kwaliteit alleen het is wel eventjes sparen.
"No amount of money ever bought a second of time." Howard Stark
Gebruikersavatar
Dean
Berichten: 184
Lid geworden op: 17 jun 2018, 20:24
Gender: Trans FtM

Re: Vrouwelijke contouren

Bericht door Dean »

misschien helpt het om te proberen..

dit product:

https://www.trans-missie.com/nl/slip-nicky-25.html

kun je hier aanzienlijk goedkoper bestellen:

#Aliexpress € 7,27 41%OFF | Vrouwen Mesh Ademend Billen Push Up Hip Pad Fake Ass Boxer Lingerie Verhoogt Butt Vormgeven Ondergoed Push Up Valse Ass slipje
https://a.aliexpress.com/_BSWQQS

sowieso wel de moeite waard om Ali ff te raadplegen.. ze verkopen nog honderden andere opties in die categorie :)
Well, here I am! What are your other two wishes?
Gebruikersavatar
ReneeCross
Berichten: 244
Lid geworden op: 03 okt 2018, 09:45
Gender: Trans MtF
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Vrouwelijke contouren

Bericht door ReneeCross »

Dean schreef:misschien helpt het om te proberen..

dit product:

https://www.trans-missie.com/nl/slip-nicky-25.html

kun je hier aanzienlijk goedkoper bestellen:

#Aliexpress € 7,27 41%OFF | Vrouwen Mesh Ademend Billen Push Up Hip Pad Fake Ass Boxer Lingerie Verhoogt Butt Vormgeven Ondergoed Push Up Valse Ass slipje
https://a.aliexpress.com/_BSWQQS

sowieso wel de moeite waard om Ali ff te raadplegen.. ze verkopen nog honderden andere opties in die categorie :)
Die van de aliexpress gebruik ik nu een jaar ongeveer. Bij mij precies wat ik er van hoopte. De mannelijke bobbel wegwerken.
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Vrouwelijke contouren

Bericht door Marica »

ReneeCross schreef: 28 apr 2020, 10:08
Dean schreef:misschien helpt het om te proberen..

dit product:

https://www.trans-missie.com/nl/slip-nicky-25.html

kun je hier aanzienlijk goedkoper bestellen:

#Aliexpress € 7,27 41%OFF | Vrouwen Mesh Ademend Billen Push Up Hip Pad Fake Ass Boxer Lingerie Verhoogt Butt Vormgeven Ondergoed Push Up Valse Ass slipje
https://a.aliexpress.com/_BSWQQS

sowieso wel de moeite waard om Ali ff te raadplegen.. ze verkopen nog honderden andere opties in die categorie :)
Die van de aliexpress gebruik ik nu een jaar ongeveer. Bij mij precies wat ik er van hoopte. De mannelijke bobbel wegwerken.
Die verdwijnt vanzelf wel een keer :mrgreen: Ik bedoel maar dat ik daar geen probleem mee heb ondanks de bobbel maak ik mij daar niet druk over.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Vrouwelijke contouren

Bericht door Marica »

Ik heb wel die aliexpress even gebookmarked.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Mathilda
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 apr 2020, 17:20
Gender: Genderfluid

Re: Vrouwelijke contouren ((Chinese webshops!!))

Bericht door Mathilda »

Het klopt dat je sommige dingen een stuk goedkoper kunt maken door eens ergens anders te kijken.

Nu ben ik zelf !!absoluut niet!! van websites als Aliexpress of andere Chinese websites zoals Wish. Dit omdat het oneerlijke concurrentie is met Nederlandse webshops maar ook omdat erg veel producten slechte kwaliteit zijn, vaak niet veilig of je krijgt iets anders dan wat je besteld hebt! Het klopt dat veel producten die je in NL koopt ook "made in China" zijn maar dan moeten ze alsnog aan allerlei regels en veiligheidseisen voldoen. Dit geldt niet voor producten van al die Chinese webshops! Ze hebben veel producten getest die hier vandaan komen en een groot deel is absoluut niet veilig!! Dit zijn dingen als gevaarlijke stoffen, objecten waarin kinderen kunnen stikken of laders die in de fik vliegen of ontploffen (om maar wat voorbeelden te noemen)!

Als ik goedkoop, maar met kwaliteit en milieubewust aan producten wil komen kijk ik bij kringlopen, Marktplaats en ook de marketplace van Facebook. Hier krijg je producten die anders worden weg gedaan en vaak voor een fractie van de prijs worden aangeboden. En bij het ophalen kun je ze ook testen. Zo kocht ik bijvoorbeeld een suedine rokje die in het najaar van 2019 voor €40,- op websites als de Guts&Gusto of Wehkamp stond van een meisje voor €5,- want het was toch niet zo haar stijl. En zo heb ik er een volwaardig rokje erbij. :hbeat: Groot deel van mijn garderobe is tweedehands. Is ook beter voor het milieu.

Maar goed, dit even terzijde. Ik ga nog zeker voor een goed corset kijken. Maar dan puur voor de zandlopervorm. Ik heb er namelijk eentje, maar die is relatief groot dus qua vorm maakt het niet zoveel verschil. En hij ziet er nogal sexy uit, dus deze gebruik ik nu voor iets anders. :oops: :hbeat: Maar ik vind ongetwijfeld wel eentje op korte termijn. Soms helpt het ook op de professionele websites te kijken om zo te zien hoe de goede producten eruit zien. Dit helpt tijdens het oriënteren ook wel.
"No amount of money ever bought a second of time." Howard Stark
Esther91
Berichten: 328
Lid geworden op: 16 sep 2018, 01:56
Gender: Vrouw
Locatie: Nederland

Re: Vrouwelijke contouren ((Chinese webshops!!))

Bericht door Esther91 »

Mathilda schreef: 16 aug 2020, 22:34 Het klopt dat je sommige dingen een stuk goedkoper kunt maken door eens ergens anders te kijken.

Nu ben ik zelf !!absoluut niet!! van websites als Aliexpress of andere Chinese websites zoals Wish. Dit omdat het oneerlijke concurrentie is met Nederlandse webshops maar ook omdat erg veel producten slechte kwaliteit zijn, vaak niet veilig of je krijgt iets anders dan wat je besteld hebt! Het klopt dat veel producten die je in NL koopt ook "made in China" zijn maar dan moeten ze alsnog aan allerlei regels en veiligheidseisen voldoen. Dit geldt niet voor producten van al die Chinese webshops! Ze hebben veel producten getest die hier vandaan komen en een groot deel is absoluut niet veilig!! Dit zijn dingen als gevaarlijke stoffen, objecten waarin kinderen kunnen stikken of laders die in de fik vliegen of ontploffen (om maar wat voorbeelden te noemen)!

Als ik goedkoop, maar met kwaliteit en milieubewust aan producten wil komen kijk ik bij kringlopen, Marktplaats en ook de marketplace van Facebook. Hier krijg je producten die anders worden weg gedaan en vaak voor een fractie van de prijs worden aangeboden. En bij het ophalen kun je ze ook testen. Zo kocht ik bijvoorbeeld een suedine rokje die in het najaar van 2019 voor €40,- op websites als de Guts&Gusto of Wehkamp stond van een meisje voor €5,- want het was toch niet zo haar stijl. En zo heb ik er een volwaardig rokje erbij. :hbeat: Groot deel van mijn garderobe is tweedehands. Is ook beter voor het milieu.

Maar goed, dit even terzijde. Ik ga nog zeker voor een goed corset kijken. Maar dan puur voor de zandlopervorm. Ik heb er namelijk eentje, maar die is relatief groot dus qua vorm maakt het niet zoveel verschil. En hij ziet er nogal sexy uit, dus deze gebruik ik nu voor iets anders. :oops: :hbeat: Maar ik vind ongetwijfeld wel eentje op korte termijn. Soms helpt het ook op de professionele websites te kijken om zo te zien hoe de goede producten eruit zien. Dit helpt tijdens het oriënteren ook wel.
Toch niet helemaal waar, en daarom haak ik even in. Bepaald ondergoed destijds via een Nederlandse webshop gekocht voor 23 euro excl. verzendkosten. Precies datzelfde ondergoed kost 13 euro per 3 stuks incl. verzendkosten. We hebben het hier over exact hetzelfde product.

Denk dat het goed is om te weten dat een groot deel van de transgender/crossdresser artikelen dat hier verkocht wordt gewoon op AliExpress te vinden is, laat staan 5x goedkoper.

Niet om dingen slecht te praten, maar op de site van Danae staan tegenwoordig ook producten uit Thailand bijvoorbeeld. Ik blijf erbij, je kunt dat soort dingen beter van eerste hand kopen.
:text-thankyouyellow:
Gebruikersavatar
Mathilda
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 apr 2020, 17:20
Gender: Genderfluid

Re: Vrouwelijke contouren

Bericht door Mathilda »

Er zullen genoeg dingen zijn die idd in China gemaakt zijn terwijl ze alsnog in NL door lokale webshops verkocht worden. Je kunt daarmee idd geluk hebben maar als het in NL of Europa verkocht mag worden wil zeggen dat het alsnog aan allerlei veiligheidseisen moet voldoen. Iets wat in China niet geldt. Daarom blijkt, uit tests al, dat er heel veel producten niet veilig zijn.
"No amount of money ever bought a second of time." Howard Stark
Esther91
Berichten: 328
Lid geworden op: 16 sep 2018, 01:56
Gender: Vrouw
Locatie: Nederland

Re: Vrouwelijke contouren

Bericht door Esther91 »

Mathilda schreef: 19 aug 2020, 15:40 Er zullen genoeg dingen zijn die idd in China gemaakt zijn terwijl ze alsnog in NL door lokale webshops verkocht worden. Je kunt daarmee idd geluk hebben maar als het in NL of Europa verkocht mag worden wil zeggen dat het alsnog aan allerlei veiligheidseisen moet voldoen. Iets wat in China niet geldt. Daarom blijkt, uit tests al, dat er heel veel producten niet veilig zijn.
Kom op zeg, we hebben hier over kleding stukken. Wat kan er nou eenmaal mis gaan met een slipje? Dat ik smorgens wakker wordt en mijn bruine gaatje de slip opgeslorpt heeft? :lol:
:text-thankyouyellow: