zwemmen met protheses

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
anna_

zwemmen met protheses

Bericht door anna_ »

weet niet helemaal zeker of dit het juiste plekje is op het forum maar ik denk van wel ;)

Ik heb sinds vandaag mijn nieuwe protheses (Silima Ultra light) die ook geschikt zijn om mee te zwemmen en JA dat wil ik deze zomer echt nog wel gaan doen! En ineens vraag ik me dan af, wie heeft er ervaring met zwemmen met protheses? gaat dat goed? heb je dan echt een speciaal prothese badpak nodig?

ik heb al wel gezocht op het forum omdat ik het vermoeden had dat dit eerder gevraagd is maar kan het niet vinden dus vandaar maar even zelf de vraag gesteld, ben benieuwd!

liefs,
Anna
life is too short to not love myself - so i need to learn!

Hoi, ik ben Anna! (introductie)
ReneeCross

Re: zwemmen met protheses

Bericht door ReneeCross »

Ik volg even hihi
anna_

Bericht door anna_ »

heb inmiddels al wel contact gehad met een winkel maar heel helder word het me nog niet... alhoewel het wel logisch lijkt te worden dat bij of specifieke zwemprotheses of protheses met een uitsparing in de onderkant (zoals de mijne) zodat het water direct weg kan. Een bijpassend stuk badkleding te adviseren lijkt.

hoop dat er nog ervaringen zijn om gedeeld te worden.
life is too short to not love myself - so i need to learn!

Hoi, ik ben Anna! (introductie)
KeepzD
Voornaamwoorden: Hij/hem

Bericht door KeepzD »

Kijk ook vooral even https://www.trans-missie.com/nl/man-vrouw/zwemkleding/ hier. :)
Danae is goed bereikbaar voor vragen voor zowel man/vrouw/non binair en maakt ook zaken op maat als de standaarden niet zouden passen of bijgesteld kunnen worden.
Ze heeft een atelier in Amsterdam waar je (normaal) langs kunt komen om dingen te proberen. Weet even niet hoe dat in corona tijd is.
Forever myself
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Ik heb vroeger in buitenwater gezwommen met amoena 6 zelfklevend met een goed zittende bikinitop en een zwemrokje . Dat ging goed .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.