Roddelpraat stopt na kwetsende opmerkingen over Nikkitutorials.

Nieuwsberichten
Plaats reactie
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Roddelpraat stopt na kwetsende opmerkingen over Nikkitutorials.

Bericht door Anon20230219 »

De lieden van dit kanaal welke het geweldig vonden om iedereen over de straat te trekken en te kwetsen hebben de stekker uit hun kanaal getrokken.
Al vind ik de video van Roddelpraat erg gespeeld en het komt op mij totaal niet serieus over.
Hoorde ze vanmiddag ook al op Veronica Inside radio en ook Wilfred vond de verklaring van Jan Roos erg zwak te noemen.
Hier het videootje:


Louisa heeft er haar mening over gegeven.
En ondanks dat ik niet veel met haar heb als persoon geef ik haar gelijk.
Ook zie je het fragment wat de heren van het kanaal snel hebben verwijderd.
Waar alle commotie over is ontstaan.


Het is jammer dat dit blijkbaar weer moet.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Roddelpraat stopt na kwetsende opmerkingen over Nikkitutorials.

Bericht door Anon20210626 »

Dit is geen excuus dit is gewoon nog doorzeiken en laten zien dat ze het er absoluut niet mee eens zijn . Ze zijn volgens hen helemaal onschuldig en ze vinden zich heel erg onterecht aangevallen . Dit is gewoon ZIEK en volledig ongeloofwaardig als 'excuus '

ik kon het hele stuk overigens niet afkijken dus ben ik na een paar minuten af en toe stukken gaan skippen. In die stukken herhaalden ze zich alleen maar en bleven tussen de regels volharden in hun "onschuld "



"
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Roddelpraat stopt na kwetsende opmerkingen over Nikkitutorials.

Bericht door Emma »

Jan Roos is een lul. Maar daar verdient hij zijn brood mee, dus dat hoidt pas op als hij met pensioen gaat. Persoonlijk hoop ik dat hij er bakken geld aan verdient, dan is dat pensioen niet ver meer weg.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anna83113
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 mar 2020, 00:01
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Middelburg

Re: Roddelpraat stopt na kwetsende opmerkingen over Nikkitutorials.

Bericht door Anna83113 »

Ik kan zulke figuren eigenlijk helemaal niet serieus nemen. Niet in hun 'grappen' en ook niet in hun 'excuses'. Het verschil tussen die twee versterkt dat alleen nog maar en maakt het excuus helemaal ongeloofwaardig en gespeeld lijkt. Persoonlijk raakt het mij daarom niet echt.

Wat voor mij alleen wel echt pijn doet is als ik merk dat anderen zulke 'grappen' wel serieus gaan nemen en het normaal gaan vinden om er zo op te reageren. Zoiets wordt helemaal pijnlijk als het gaat om mensen die je wel respecteert of dicht bij je staan.
Matijs
Berichten: 842
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: Roddelpraat stopt na kwetsende opmerkingen over Nikkitutorials.

Bericht door Matijs »

Het filmpje met Dennis en Jan ziet er inderdaad erg geacteerd uit.. Door hun excuses aan te bieden, maken ze eigenlijk de gekwetste groep nog meer belachelijk.. en het werkt als ik naar de onderstaande reacties kijk. Ik ben daarvan geschrokken. Kennen sommigen echt geen empathie? Of ontstaan die opmerkingen uit angst voor verandering en het onbekende? Ik denk dat laatste..

Wel ontzettend jammer dit. En triest dat sommigen tegenwoordig zo ver moeten gaan om meer bekendheid te krijgen. Het beste is om dit te negeren. De grap van Johan in Voetbal Inside over homo's werd ook een sensatie, omdat er zoveel op werd gereageerd. Mensen willen nou eenmaal entertainment; kijken naar 'ruzies' vinden velen vermakelijk. Vooral niet serieus nemen en negeren, dan hebben zij ook geen extra fun.
###
Plaats reactie