Binders trans missie

Make-up, kleding, en zo voort
LouBodWik
Berichten: 41
Lid geworden op: 01 mei 2020, 10:49
Gender: Man

Binders trans missie

Bericht door LouBodWik »

Hallo,

Momenteel heb ik 2 basic binders (normaal materiaal) en 2 sport binders (extra stevig materiaal).
De sportbinders (extra stevig materiaal), werken heel goed. De basic binders van het normale materiaal werken matig tot slecht in vergelijking met de binders van het extra stevig materiaal. Ik wil binnenkort nog 1 of 2 binders van extra stevig materiaal halen. Nu zag ik bij de site van trans-missie dat ze ook nieuwe binders hebben: de gymbinder. Heeft iemand ervaring met deze binder?
En welke binders hebben jullie/vinden jullie het fijnst?
Zijn er ook andere Nederlandse sites die goede/fijne binders verkopen? Ik kan er niet echt meer vinden. En uit het buitenland betaal je weer heel veel verzendkosten en kan het zijn dat je ook nog eens douane kosten moet betalen.
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Binders trans missie

Bericht door Vethrvolnir »

nee sorry geen ervaring mee.
:shock:
Matijs
Berichten: 842
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: Binders trans missie

Bericht door Matijs »

Ik heb binders van 3 verschillende merken: Danaë, Underworks en GC2B.

Ik vind GC2B het best als het gaat om platdrukken. Het voelt ook alsof er minder druk erop zit, waardoor het niet zo snel benauwd voelt. Wat ik wel jammer vind aan GC2B, is dat ze snel onderaan wijd worden.

Daarnaast draag ik de binders van Danaë vaak, vooral de sportbinders. Deze heb ik -net zoals jij- met extra verstevigd materiaal gekocht. Van de normale binders krijg ik algauw last van mijn schouders.

Underworks vind ik niks.. Materiaal is te ruw. Bovendien vind ik dat bij de halflange binder de heupen nog breder lijken.

De gymbinder heb ik geen ervaring mee.
###
LouBodWik
Berichten: 41
Lid geworden op: 01 mei 2020, 10:49
Gender: Man

Re: Binders trans missie

Bericht door LouBodWik »

De binders van gc2b, die komen toch uit Verenigd Koninkrijk of Verenigde Staten? Betaal je dan niet douanekosten? Daardoor zullen ze denk ik best prijzig worden (om te proberen hoe ze zitten).
Ik ken namelijk iemand die heeft ze daar gekocht, maar die moest uiteindelijk nog best vele douanekosten betalen.
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Binders trans missie

Bericht door Jer158 »

Gc2b komt uit de VS en idd kans op douanekosten. VK is nog steeds deel van de EU-markt, dus daar betaal je geen douanekosten op. Die hebben sinds een paar jaar Spectrum binders waar ik goede verhalen over heb gehoord, qua modellen vergelijkbaar met gc2b maar wat stugger.

Via Amazon DE/UK kun je Underworks kopen zonder douanekosten. Wel even opletten welke je koopt, want net als bij Danae zijn er ook goedkopere varianten die minder goed binden. Met verzendkosten is Underworks 40 euro ofzo via Amazon.

Kijk ook even hier voor een uitgebreide binderdiscussie en -vergelijking: viewtopic.php?f=7&t=5067&hilit=underworks
Hung her from the branches of a mango tree
Hal
Berichten: 495
Lid geworden op: 15 jul 2019, 18:53
Gender: Trans FtM

Re: Binders trans missie

Bericht door Hal »

Gc2b heeft tegenwoordig een EU / UK webwinkel. Dat scheelt dus douanekosten.
7-19: wl Stepwork
6-20: wl TLHC
10-20: 1e consult TLHC
11-20: T-Day
12-20: wl T-cendent
10-21: mastectomie
01-22: intake T-cendent
6-22: groen licht
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Binders trans missie

Bericht door KeepzD »

https://gc2b.io/ is de link naar de europese vestiging. Alles in euro's.
Verzendkosten betaal je uiteraard nog wel maar inderdaad geen douanekosten (meer).
Forever myself
AydenS
Berichten: 133
Lid geworden op: 12 jan 2020, 20:09
Gender: Man

Re: Binders trans missie

Bericht door AydenS »

Ik heb de gymbinder met extra sterk materiaal nu een maand en ben er superblij mee! Minder warm dan de andere binders, maar voel wel meer spanning op mijn schouders. Al met al wel echt een heel fijne binder, die ook onder een herentanktop onzichtbaar is. (Dat was voor mij de belangrijkste reden, dat je de schouderbanden er niet onderuit zag komen)
Caelan
Berichten: 137
Lid geworden op: 08 okt 2019, 13:48
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Limburg

Re: Binders trans missie

Bericht door Caelan »

Ik heb vandaag mijn eerste binder gekregen van Trans-Missie, maar ik moet toegeven dat mijn cupmaat slechts AA was en een binder bij mij waarschijnlijk snel het gewenste resultaat heeft.
"There will be haters, there will be doubters, there will be non-believers, and then there is you, proving them wrong."
moonlight89
Berichten: 359
Lid geworden op: 11 aug 2014, 11:32
Gender: Trans FtM

Re: Binders trans missie

Bericht door moonlight89 »

Ik ben echt toe aan een nieuwe binder, maar het budget laat het helaas niet toe om een dure te kopen. Nu zag ik op de site van Trans-Missie de Budget Band met sluiting. Iemand hier ervaring mee? Of zal het in dit geval goedkoop is duurkoop worden?
Plaats reactie