Nobel_Delta_Specht schreef:Dat heb ik nog nooit meegemaakt zulke mannen - thank god.
Ik ben helemaal vrouw dus ja dan zou ik dat ook wel heel raar vinden.
Als trans ben je in de ogen van veel mannen alleen "helemaal vrouw" als ze zichzelf ook
"helemaal vrouw" voelen, als travestiet of transseksueel.
Als pre op heb je bijna nog een soort voordeel... want als je de mannen met masochistische neigingen
en seksueel passieve neigingen weglaat blijft er tenminste nog die 1% over (die geen travestiet is) die het leuk vindt dat
je een vrouw bent met iets extra's.
En dat is dan niet eens direct om aan te sabbelen...maar omdat het in de ogen van sommige mannen
spannend is en esthetisch aantrekkelijk.
Over het algemeen is het helaas zo dat de meeste mannen geen voordeel zien in een relatie
met een TS omdat ze dan liever gewoon een biovrouw hebben.
Dus als pre-op "half wijf" heb je doorgaans nog meer kans dan als post op "half wijf"..
Want als post op "half wijf" vallen veel van dat soort leuke normale mannen nl. af en wat er dan overblijft
zijn vaak mannen die zelf travestiet of trans-zijn.
Uitzonderingen daargelaten want gelukkig!!!!
zijn die er altijd... Helaas blijven het wel uitzonderingen. Het is flink zoeken dus.
Wat dat betreft is het een zegen voor veel M2F dat ze niet op mannen valllen.
Tot zover het "helemaal vrouw"-zijn van een trans in de hetero-biseksuele datingwereld...
Denk dat elke TS die serieus op mannen valt hier onvermijdelijk helemaal mee bekend raakt.
Helaas, indd.