Nieuwe chat! Zie dit topic.

50 tinten grijs

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
petra666
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 okt 2012, 01:09
Gender: Transgender
Locatie: Dichtbij Zwolle

50 tinten grijs

Bericht door petra666 »

Wat vinden we van het boek "50 tinten grijs" ?
Dit boek schijnt onder vrouwelijk nederland en ware hype te zijn, maar hoe zit het bij de T-girls?
Zelf heb ik het boek niet gelezen maar mijn vrouw wel en zij vind het heel leuk en wel graag ook deel 2 en 3 gaan lezen.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Petra
Pas op......Idealen in uitvoering !!
Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: 50 tinten grijs

Bericht door J1nny »

Ik heb elders gehoord dat het een soort hele dikke bouxet reeks boek is.
Ik heb het ook niet gelezen.
Gebruikersavatar
appeltje
Berichten: 38
Lid geworden op: 22 nov 2012, 20:40
Gender: Trans MtF

Re: 50 tinten grijs

Bericht door appeltje »

toevallig een stukje uit het boek gellezen tijdens een picknick om te kijken waar alles comotie om was.
Vondt het wel spannend en toch een soort nieuwschierigheid naar zoon onderwerp wat je in het dagelijks leven niet snel ziet.
Zou het boek verder niet kopen zo leuk vondt ik het niet, maar mocht ik het ergens zien liggen en even tijd hebben zou ik wel weer een paar pagina's lezen.

groetjes Vanessa
Gebruikersavatar
Merel77
Berichten: 607
Lid geworden op: 25 mar 2012, 22:45
Gender: Vrouw

Re: 50 tinten grijs

Bericht door Merel77 »

Het schijnt over SM te gaan en das niet echt mijn ding.
Gebruikersavatar
Aris
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2012, 21:39
Gender: Anders
Locatie: Oss

Re: 50 tinten grijs

Bericht door Aris »

Wil de seie toch wel gaan halen, samen met een leesbril LOL zonder zal ik het niet meer kunnen gaan lezen.
SM is een heel breed begrip...
Ik persoonlijk vind het wel leuk in lichte mate, net als bondage en andere fetish, in geen van alle zoek ik het extreme.
Maar ja wat is extreem???? mijn vroegere echtgenote vond een bus slagroom al extreem ;) LOL
Maar boek lijkt me wel leuk, ben benieuwd of ik er nog wat nieuws uit kan halen .
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Laurens2
Berichten: 345
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:03
Gender: Trans FtM
Locatie: Echt

Re: 50 tinten grijs

Bericht door Laurens2 »

Mijn zus had het toevallig gisteren gekocht. Ik vroeg wat het was en ze koos een willekeurige pagina en begon voor te lezen. Van wat ik me er nog van kon herinneren *Spoilers!*: Hij pakte het zweepje en sloeg mij. "Au" riep ik. "Wat zeg je?" "Au meneer".
Ik moet zeggen dat ik er wel om kon lachen gisteren.

Maar je moet er maar van houden. Ben wel blij dat mijn zus na 10 jaar weer een boek gaat lezen. Over de inhoud hebben we het maar even niet over ;)
Gebruikersavatar
jessica
Berichten: 54
Lid geworden op: 01 aug 2012, 19:38
Gender: Trans MtF

Re: 50 tinten grijs

Bericht door jessica »

Een vriendin stuurde me een bericht waarin stond. Ben 50 shades aan het lezen. Is echt geil. Zegt wel genoeg. Een paar dage later was is in een boekwinkel en zag 50 shades liggen. Kon het niet laten om even een stukje te lezen. Het is dat ik nog met een boek bezig ben, maar het staat wel op mn lijstje
Soms ben ik in travestie, dan kleed ik me als man.
Holden
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jul 2012, 01:15
Gender: Man

Re: 50 tinten grijs

Bericht door Holden »

Ben dan wel geen T-girl maar ik heb er een klein stukje van gelezen (Engelse versie dan) en vondt het niks. Schrijfstijl was gewoon bagger en er werd teveel cliche metaphors gebruikt vondt ik (ik ben student Engels dus misschien dat het daaraan ligt). M'n vriendin kwam er ook niet doorheen (ook door de manier van schrijven). We hebben 'm maar aan m'n moeder gegeven - misschien dat zij er meer aan heeft..
Gebruikersavatar
jessica
Berichten: 54
Lid geworden op: 01 aug 2012, 19:38
Gender: Trans MtF

Re: 50 tinten grijs

Bericht door jessica »

hehehe LOL
Soms ben ik in travestie, dan kleed ik me als man.
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: 50 tinten grijs

Bericht door Paul »

Het feit dat het een hype is, dan ben ik er al klaar mee!
Hou niet van die massahysterie.
En laten we wel wezen: het is gewoon een vermoderniseerde en veredelde versie van Asspeoester, maar dan met zweepslag :lol: