Nieuwe chat! Zie dit topic.

OPROEP. NINA zoekt transmannen met een mening over J.K. Rowlings controversiële uitspraak

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

OPROEP. NINA zoekt transmannen met een mening over J.K. Rowlings controversiële uitspraak

Bericht door Alice »

OPROEP. NINA zoekt transmannen met een mening over J.K. Rowlings controversiële uitspraak.

Ben jij zelf een transman en wil je hierover je mening met ons delen? Stuur dan een mailtje met je naam, leeftijd en verhaal naar [email protected].

https://tinyurl.com/y7s3vz45
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
Simão
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 aug 2013, 09:26
Gender: Transgender
Locatie: Alentejo, Portugal

Re: OPROEP. NINA zoekt transmannen met een mening over J.K. Rowlings controversiële uitspraak

Bericht door Simão »

Tja, ik denk dan altijd, ze zet zichzelf voor gek, maar kwetst mij niet. Uitspraken zeggen altijd iets over de persoon, niet over die waar ze het aan richten want het is slechts haar perspectief.
Aan de andere kant is zij een bekend persoon en wegen haar woorden nu eenmaal zwaarder en moet er dus wel publiekelijk op in gegaan. Liefst door anderen wiens woorden zwaarder wegen, zoals acteur uit haar Harry Potter Daniel Radcliffe, en die doet dat ook.
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark