Nieuwe chat! Zie dit topic.

wachttijd VU

Psychologen en procedures
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: wachttijd VU

Bericht door Irene_de_Vreede »

Heb je dan wel het nummer van de genderpoli gebeld?
Irene
eew
Berichten: 227
Lid geworden op: 16 jun 2020, 11:35
Gender: Trans FtM

Re: wachttijd VU

Bericht door eew »

Irene_de_Vreede schreef: 16 jun 2020, 14:58 Heb je dan wel het nummer van de genderpoli gebeld?
020-4440542 die vervolgens aan het einde van het bandje doorverwijst naar 020-4442730 specifiek voor wachtlijstvragen, maar dat is hetzelfde keuzemenu, en verwijst dus weer door naar zichzelf.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: wachttijd VU

Bericht door Anon20230219 »

Je moet niet de optie wachttijden kiezen maar operatie planning????
Dan kiezen voor terugbellen.
Verwacht geen hoopvol antwoord elk geval en vaak ook nog op een onvriendelijk manier overigens.
Een cursus telefonisch contact zou bij deze afdeling niet misstaan..
Mijn aanstaande mocht er nog anderhalf jaar bij rekenen terwijl ze al een jaar wacht.
Zodoende dat we het via andere wegen gaan aanpakken.
2018 zou toch onderhand aan de beurt moeten zijn?
Wat ze doen daar?, heb geen idee maar vlotten doet het allemaal niet :(
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: wachttijd VU

Bericht door KeepzD »

Ligt eraan waar je in 2018 ingeschreven bent. Volgens mij zijn ze tot oktober gekomen voor de coronacrisis, dus dat zou dan binnenkort door moeten lopen weer. Geduld is helaas toch hetgeen wat je het meest nodig hebt in dit traject.
Forever myself
Timo3
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 mei 2019, 15:44
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem/zijn

Re: wachttijd VU

Bericht door Timo3 »

Ik sta sinds januari 2019 op de jongeren wachtlijst van het VUmc. Ik zag dat de wachttijden weer bijgewerkt zijn. Als ik kijk bij de dagen zou ik bijna aan de beurt moeten zijn, maar er staat ook dat ze nu over 2, 3 maanden de mensen uit juli 2018 inplannen. Heeft iemand een idee welke informatie klopt?
Gebruikersavatar
Lux
Berichten: 32
Lid geworden op: 08 mei 2019, 15:52
Gender: Trans FtM

Re: wachttijd VU

Bericht door Lux »

Timo3 schreef:Ik sta sinds januari 2019 op de jongeren wachtlijst van het VUmc. Ik zag dat de wachttijden weer bijgewerkt zijn. Als ik kijk bij de dagen zou ik bijna aan de beurt moeten zijn, maar er staat ook dat ze nu over 2, 3 maanden de mensen uit juli 2018 inplannen. Heeft iemand een idee welke informatie klopt?
Ik denk dat de aanmeldperiode die nu ingepland wordt een beeld geeft wanneer jij aan de beurt komt, en dat de wachttijd die ze aangven in dagen een indicatie is voor de mensen die zich op dit moment aanmelden.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Timo3
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 mei 2019, 15:44
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem/zijn

Re: wachttijd VU

Bericht door Timo3 »

Oké, jammer. 😕
Ik had stiekem toch gehoopt dat het niet veel langer dan 1,5 jaar zou duren.
eew
Berichten: 227
Lid geworden op: 16 jun 2020, 11:35
Gender: Trans FtM

Re: wachttijd VU

Bericht door eew »

Ja, er is een nieuw document:

https://www.vumc.nl/web/file?uuid=c04a8 ... entid=3013

Als je deze vergelijkt met die van maart dit jaar blijkt dat ze zelfs in juni niets gedaan hebben.
Gebruikersavatar
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen

Re: wachttijd VU

Bericht door MichelleB »

"Vanwege de corona maatregelen zijn er veel operaties afgezegd. Daardoor zijn de
wachttijden flink verschoven. Op dit moment worden de patiënten die eerder zijn afgevallen
gepland. Er wordt nog niet op volle sterkte geopereerd, dit zorgt voor langere wachttijden. "

Ik snap dondersgoed hoe vervelend het is (ik heb ook steeds langer en langer moeten wachten), maar dit spreekt een beetje voor zich toch? We leven in een pandemie, natuurlijk is er in juni niets tot weinig gedaan.
-Life is a work in progress-
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: wachttijd VU

Bericht door Anon20210626 »

Lisa1973 schreef: 16 jun 2020, 15:18 Je moet niet de optie wachttijden kiezen maar operatie planning????
Dan kiezen voor terugbellen.
Verwacht geen hoopvol antwoord elk geval en vaak ook nog op een onvriendelijk manier overigens.
Een cursus telefonisch contact zou bij deze afdeling niet misstaan..

Bovenstaand is voor mij totaal niet herkenbaar .
Ik heb operatieplanning een paar keer gesproken , via het spreekuur , in verband met mijn uitgestelde operatie.
Ik ben uiterst begripvol en correct te woord gestaan , ook al konden ze de eerste keer heel weinig voor mij betekenen.
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.